Anonym bruker Skrevet 14. juni 2014 #1 Skrevet 14. juni 2014 Han sier støtt og stadig nå over en 6mnd periode, at jeg skal få baby i magen. Jeg har bare ledd litt, men det går mange uker mellom hver gang. Jeg skjønner ikke hvordan har det fra. Håper ikke han er synsk Han er ikke spesielt opptatt av babyer heller. Han er 4 foresten. Anonymous poster hash: 30785...3e3
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2014 #2 Skrevet 14. juni 2014 Har sikkert hørt at noen andre han kjenner skal få søsken.. De henger seg opp i ting. Ellers er han kanskje utredet for noe? Anonymous poster hash: 1230f...d50
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2014 #3 Skrevet 14. juni 2014 Det sa min også. Det var bare det at jeg var den siste som fikk vite det. Jeg spurte om han hadde sagt det i bhg, og de smilte og gratulerte og sa at de ville ikke si noe før jeg sa det selv, men han hadde ikke klart å holde på hemmeligheten. Jeg kunne da avkrefte dette. Han hadde sagt dette i et par mndr. Anonymous poster hash: c53f0...605
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2014 #4 Skrevet 14. juni 2014 Nervøs? Hvorfor det? Anonymous poster hash: fccda...c7e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå