Gå til innhold

Barn og ungdomsarbeidere...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan dere fortelle litt om yrket deres...? Arbeidsoppgaver, lønn og alt :)

Anonymous poster hash: bb8ff...53a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt

Skrevet (endret)

Jobber i bhg, tung jobb så blir ikke der for alltid... :) har 305.000,- i året......... Så kkke noe å rope hipp hurra for kontra jobben og ansvaret vi har! Riktig nok med bare noen års annsinitet, så kommer til å stige litt... Men ikke mer enn 360-380 000 tror jeg er max her.

Endret av zrah
Skrevet

Takk for svar . Hvilket yrker gjelder for denne utdannelsen

Skrevet

En kan få jobb i skolen også.

Hvis du søker litt under ledige stillinger på www.nav.no kan du finne ledige jobber med denne utdanningen.

Anonymous poster hash: b0c29...833

Skrevet

En venninne av meg er det, jobber i barnehage, har vært der i ca 15 år, og har 370 000 i året.

Anonymous poster hash: b5771...ac1
Skrevet

Er barne og ungdomsarbeider på mitt 14 år...har i lønn enn 380.000kr i år.Min oppgaver er å lære barne f.eks bordsikk,sanger,har pedagogiske samtaler,pedagogiske opplagt til barna.vi har en rammeplan vi skal bruke vært år og mange punkter som skal igjennom .Det er mange av barna som er der fra kl 06.45-16.30 altså fra vi åpner til vi stenger så det blir mye barneoppdragelse her også...lære rett og galt.samspill mellom andre barn å voksene.Er vel mye mere også.Jeg har tilogmed vært avdelingsleder når min leder var ute i mammaperm,hadde da foreldrasamtaler osv.Vi observere barn vis vi ser de har problem f.eks.hvorfor er den ungen en"dritt unge" så er det så mye som ligger bak...vanskelig med å forholde seg til andre barn,gjør slemme ting bare får å få oppmerksomhet....som blir da som regel kjeft fordi den er slem.Så er det kanskje litt ekstra oppmerksomhet og et fang å sitte på den vil ha.Mange av foreldrene har en hektisk hverdag...med fler barn som skal hit å dit på treninger,bursdager så kanskje blir minste mann "oversett".en barne og ungdomsarbeider gjør en flott jobb....

Anonymous poster hash: c2e13...6bf

Skrevet

Kan foresten jobbe i bhg,skole,ungdommens hus,barneavd på sykehus,stort sett der det enten er barn og ungdom.husker jeg bli ringt opp å spurt om jeg ville jobbe med barn på spiserforstyrrelser på et slikt hjem...men takket nei til det....

Anonymous poster hash: c2e13...6bf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...