Gå til innhold

Hvilken tlf(merke) er enklest? Mest brukervennlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Iphone utgår pga høy pris.

Vi trenger en "hustlf" som også barna kan ha med seg om det skulle være noe spesielt. Vi har jo både Ipod, Iphone og pad så de er jo vant med apple, men hvordan er samsung og sony i forhold?

Noen som har en å anbefale? Må være touch.

Anonymous poster hash: 93332...7d1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har alltid brukt Nokia pga enkle taster og ikke så mye dilldall, men nå er jo de fleste smarttelefoner ganske like..

Skrevet

iPhone...

Anonymous poster hash: e3794...a04

Skrevet

Må si iphone jeg også, selv om du skrev at den utgår

Anonymous poster hash: 36426...a94

Skrevet

Barn trenger ikke brukervennlige telefoner, voksne gjør det ;) Barna lærer dette MYE kjappere enn vi foreldrene, så brukervennlighet trenger dere ikke tenke på med mindre det er dere som skal bruke den mest. Alle klarer å finne frem til en telefonknapp og en smsknapp på smarttelefoner idag, de ligger på forsiden på alle telefoner når man starter de opp for første gang. 

Skrevet

Jeg forstår ikke hekken av iphone jeg da, men samsung sin synes jeg er helt fantastisk brukervennlig. Men den ligger vel noe lignende i pris, gjør den ikke det? Kanskje en eldre modell er billigere... 

Anonymous poster hash: ad1f1...b99
Skrevet

doro og iphone er de enkleste. Men vanlige barn har ingen problemer med å lære seg en annen telefon.

Skrevet

vi kjøpte en ekstra nå, en Samsung trend rundt 900,-. Vi har fra tidligere bare appleprodukter. Vi synes at denne er heilt ok, og kameraet er bra.

Anonymous poster hash: 44468...77e
Skrevet

Enklest og mest brukervennlig er iphone

Anonymous poster hash: 3c6e4...c19

Skrevet

Om du tenker iphone vs. samsung så vil jeg si at forskjellen er nokså stor.

Men jeg er enig med det de andre sier om at barna finner fort ut av det.

Skrevet

Takker for svar:-)

Joda- dere har nok rett i at barna tar dette raskt. Jeg syns bare iphonen er genial når det kommer til brukervennlighet så hr vanskelig for å se at andre er like bra.

Har sett litt på den Samsung Trend som ei snakker om så mulig vi går for den. Evt at vi får tak i en brukt IPhone 4 f.eks;-)

Anonymous poster hash: 93332...7d1

Skrevet

iPhone er jo noe av det mest idiotiske jeg forsøker meg på. Skjønner ikke bæret. HTC er enkelt, det! Samme med Samsung. ;-) 

Anonymous poster hash: 748a6...fe8
Skrevet

Den aller enkleste er doro. Ellers er vel iPhone ga ske trygt. Men doro er myyye billigere.

Skrevet

Jeg er ikke glad i iPhone. Hadde en i ett år og skjønte meg liksom aldri helt på den. Samsung og Sony derimot er geniale :-)

Skrevet

Jeg syns htc og samsung er knotete og vanskelige.

En av de klarte jeg ikke å ta tlf med en gang ;)

Anonymous poster hash: 36426...a94

Skrevet

Jeg syns htc og samsung er knotete og vanskelige.

En av de klarte jeg ikke å ta tlf med en gang ;)Anonymous poster hash: 36426...a94

Wow. Du høres ut som svigermoren min på 80 år

Anonymous poster hash: 81fc0...d75

Skrevet

doro;-)

Skrevet

Jeg har både Iphone og Samsung, og Samsung slår Iphone på alle områder. Iphone er ekstremt oppskrytt!

Anonymous poster hash: 79dab...126

Skrevet

Vi har alle Samsung :)

Barnet har Samsung trend og er veldig fornøyd med den. Enkel å bruke :) og hun sparte til den selv. Kostet en knapp 1000 lapp

Anonymous poster hash: cc602...ca8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...