Gå til innhold

spiralen falt ut

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva nå? Har bare hatt den i ca 2 mnd. Første gang jeg bruker det. Kjenner jeg er skeptisk på å sette inn ny. Enn hvis den også faller ut og jeg evt får mer smerter. Denne gangen gikk det bra men blødde kjempemye. Ringte gyn og skulle sette opp ny time men de visste ikke enda om jeg måtte betale for ny selv, er det vanlig? Uff så i tvil. Synes spiral var genialt. Slippe å tenke på piller og merket ikke noe til den, men nå er jeg skeptisk. Og i bakhodet lurer tanken om jeg kan ha blitt gravid.. men er vel lite sannsynlig når jeg blødde så mye? Noen som har opplevd lignende eller vet noe om det. Vanlig at den kan bare falle ut sånn? Var hos en velkjent gyn som Gjør dette hele tiden og sjekket at den satt på plass med ul etterpå.

Anonymous poster hash: 053ed...d6f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan godt Være at kroppen din merker dette som et fremmedeleme å dermed frastøter kroppen spiralen. Så kan godt Være budet samme kan skje igjen. P stav da, kunne evt prøvd det eller vil du unngå hormoner?

Anonymous poster hash: 6b2f0...7c5

Skrevet

Leste du ikke pakningsvedlegget før du satte inn spiralen?

Det burde du virkelig.

Det står mye der du burde vite.

Regner med du må betale for ny selv på grunn av det som står der.

Anonymous poster hash: 69bab...e18
Skrevet

Nei leste ikke pakningsvedlegget for det tok legen første gang jeg var der. Ble henvist videre da hun ikke klarte det, men fikk altså ikke det med meg. Hva står det der i forhold til dette da?

Anonymous poster hash: 053ed...d6f

Skrevet

Søk den opp på felleskatalogen.no der kan du lese.

Anonymous poster hash: 10039...f8d

Skrevet

Det skjedde med meg også. Satte inn ny og har ikke hatt noen problemer med den.

Anonymous poster hash: e0964...821

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...