Gå til innhold

Utroskap på sommerfesten til jobben.,

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på sommerfest med jobben i går på en fredlige fin restaurant..

Vi satt alle samlet, og etter mye flørting fulgt av litt hvisking forsvant en dame og en mann, var borte 45 minutter, og så kom hun tilbake først, med bustete hår mens hun tørket seg rundt munnen... Han kom to minutter etter med skjorta skeivt kneppa. Hun var tydeligvis flau for tok bare tingene sine og dro hjem, men da han kom ut satte han seg ned igjen glad og fornøyd og bestilte seg en drink til!

Begge er småbarnsforeldre og gift.

ALLE på jobben reagerte veldig (heldigvis!), og dessverre ble det dårlig stemninga vi ble sittende og prate om det mens de var borte. Vi lurer nå på hva vi skal gjøre, bør man ta det opp med dem på mandag (det at alle la merke til det og at det var veldig kleint)?

De har småflørtet litt på jobben i det siste...

Anonymous poster hash: 0be8b...0e7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig fin restaurant, skulle det stå..

Skrevet

Og det med restauranten har hvilken betydning???

Skrevet

Jeg ville holdt meg langt unna dette.

Anonymous poster hash: 55dc3...184
Skrevet

Spesielt

Anonymous poster hash: 9bb92...588

Skrevet

Det var ikke noe rølpested, et veldig fint sted. Det har ikke noen stor betydning, men bidro til at folk nok la mye mer merke til det enn om det hadde vært på et mer uformelt sted der folk hadde gått omkring og manglet, det ble altså enda med obvious.. Når alle sitter rundt et bord med duk i et lyst rom er det veldig synlig

Skrevet

Jeg hadde ikke gjort noe med det.

Det får være opp til de selv.

Anonymous poster hash: f5336...da3
Skrevet

Tror de vet selv hva de har gjort (hvis noe, ingen vet hva som EGENTLIG skjedde de 45 minuttene), og det er mellom dem og ingen andre.

Anonymous poster hash: 76c2a...14e
Skrevet

Var dette noe å stille spørsmålstegn ved? De satt på en fin restaurant, likevel gikk disse personene bort og hadde sex muligens på toalettet. Hadde det vært hagefest hadde muligens ingen merket det? Det ble dårlig stemning rundt bordet fordi alle så hva som skjedde.

Til hi, jeg ville latt dem som er nærmest disse to på jobben ta praten med de. Ikke ledere, men beste kolleger hvis du skjønner hva jeg mener. Være ærlig om reaksjon og at alle fikk det med seg.

Anonymous poster hash: d9920...9ad

Skrevet

Dette synes jeg dere skal la være i fred, er nok ille nok for de det gjelder uansett

Skrevet

Men tenk om de gjorde noe helt annet.

Anonymous poster hash: 11f5c...775

Skrevet

Selv om dette var med jobben skjedde det på fritiden. Jeg syns ingen av dere kolleger har noe med hva som skjedde. 

Skrevet

Var dette noe å stille spørsmålstegn ved? De satt på en fin restaurant, likevel gikk disse personene bort og hadde sex muligens på toalettet. Hadde det vært hagefest hadde muligens ingen merket det? Det ble dårlig stemning rundt bordet fordi alle så hva som skjedde.

Til hi, jeg ville latt dem som er nærmest disse to på jobben ta praten med de. Ikke ledere, men beste kolleger hvis du skjønner hva jeg mener. Være ærlig om reaksjon og at alle fikk det med seg.

Samme om det var en brun pub eller fin restaurant vel? Utroskap foregår overalt!

Skrevet

Selv om dette var med jobben skjedde det på fritiden. Jeg syns ingen av dere kolleger har noe med hva som skjedde.

På fritiden? Alle kollegene var jo der, klart de blir involvert når det foregår midt foran fjeset på dem. De satte alle i forlegenhet og i en kinkig situasjon, og det er ganske sannsynlig at de også kjenner ektefellene til disse to. Uffnei, vet ikke hva jeg hadde gjort, men utrolig dårlig gjort overfor mange parter var det uansett.

Anonymous poster hash: 65b0b...458

Skrevet

På fritiden? Alle kollegene var jo der, klart de blir involvert når det foregår midt foran fjeset på dem. De satte alle i forlegenhet og i en kinkig situasjon, og det er ganske sannsynlig at de også kjenner ektefellene til disse to. Uffnei, vet ikke hva jeg hadde gjort, men utrolig dårlig gjort overfor mange parter var det uansett.

Ja, på fritiden. Jeg fører iallefall ikke timer når jeg er på fest med kolleger og forbeholder meg da retten (selv om jeg i praksis ikke benytter den) til å oppføre meg like dårlig som jeg kunne gjort sammen med venninner (prøver selvsagt å unngå dårlig oppførsel generelt).

Skrevet

Ja, på fritiden. Jeg fører iallefall ikke timer når jeg er på fest med kolleger og forbeholder meg da retten (selv om jeg i praksis ikke benytter den) til å oppføre meg like dårlig som jeg kunne gjort sammen med venninner (prøver selvsagt å unngå dårlig oppførsel generelt).

I teorien kan du ha rett, men i praksis har man fortsatt et visst profesjonelt ansvar når man fester med kolleger. Det kan absolutt påvirke jobb og jobbrelasjoner dersom man gjør noe dumt i lystig lag med kolleger, om det aldri så mye har merkelappen 'fritid'.

Skrevet

Jeg var på sommerfest med jobben i går på en fredlige fin restaurant..

Vi satt alle samlet, og etter mye flørting fulgt av litt hvisking forsvant en dame og en mann, var borte 45 minutter, og så kom hun tilbake først, med bustete hår mens hun tørket seg rundt munnen... Han kom to minutter etter med skjorta skeivt kneppa. Hun var tydeligvis flau for tok bare tingene sine og dro hjem, men da han kom ut satte han seg ned igjen glad og fornøyd og bestilte seg en drink til!

Begge er småbarnsforeldre og gift.

ALLE på jobben reagerte veldig (heldigvis!), og dessverre ble det dårlig stemninga vi ble sittende og prate om det mens de var borte. Vi lurer nå på hva vi skal gjøre, bør man ta det opp med dem på mandag (det at alle la merke til det og at det var veldig kleint)?

De har småflørtet litt på jobben i det siste...

Dere andre diskuterer dette..?! Ærlig talt, grow up!

It's none of your business.

Anonymous poster hash: e8ce9...026

Skrevet

I teorien kan du ha rett, men i praksis har man fortsatt et visst profesjonelt ansvar når man fester med kolleger. Det kan absolutt påvirke jobb og jobbrelasjoner dersom man gjør noe dumt i lystig lag med kolleger, om det aldri så mye har merkelappen 'fritid'.

Jeg har arbeidsrett, og så lenge det ikke innebærer sexpress, så angår ikke dette jobben - men kun de to.

Skrevet

Det er da ingenting noen av dere har noe med! Hva i all verden skulle du sagt da?

De skjønner nok selv at dere såg at de forsvant og at det kan være lett å legge sammen 2+2, men det er deres problem og deres ansvar.

Og om man ikke gidder fikse på håret, kneppe skjorta skikkelig og tørker seg rundt munnen (ærlig talt, kan man bli mer tacky?) så er det nok ikke så viktig å holde aktiviteten skjult.

Anonymous poster hash: 30783...9b9

Skrevet

Hadde jeg gjort noe slik, og alle på jobben etterpå spekulert i og engasjert seg i dette, så kan jeg garantere at jeg hadde meldt fra om trakasserende oppførsel fra kolleger.

Skrevet

Herregud, hold kjeft da. Hvilken betydning har det for DEG om hun sier hvor det skjedde?

Anonymous poster hash: b4df2...1b0

Skrevet

Et innlegg i tråden er slettet grunnet personangrep.

Kira

Brukermoderator

Skrevet

Jeg synes det var lenge med 45 min!

Skrevet

Hadde ikke blandet inn ektefeller, men hvis det hadde passet seg sånn, så hadde jeg kanskje kommentert det overfor dem på tomannshånd og sagt hvor kleint gjort det var. 

Anonymous poster hash: 049a0...5cc
Skrevet (endret)

Jeg synes faktisk ikke voksne mennesker skal behøve å late som om dette var helt ok. Utroskap er ikke ok, og bare fordi man er ute med jobben på fritiden betyr vel ikke det at man ikke kan si i fra om at oppførselen til dette paret la en demper på selskapet? Bare å legge igjen lapp på tastaturet neste gang en av dem er ute til lunsj:

"Forferdelig pinlig opptrinn på restauranten. Vennligst ikke ha sex slik at hele kontoret får det med seg."

Siden de ikke tok seg bryet med å i det hele tatt prøve å være diskrete, synes jeg det helt greit å sende ballen tilbake på en like ubehagelig måte. Voksne folk får ta ansvar for seg selv. Det høres liksom ikke ut som om det er partysvenskene på Jack&Jones som har hatt sommerfest, men noen i en litt stivere jobb, og da kan man være voksne nok til å si rett ut at puling i arbeidstid, eller blant kollegaer utenom arbeidstid, ikke akkurat fremmer et godt arbeidsmiljø. Det er ingens sak om de har hatt sex eller ei, men hvis det førte til at alle de andre ble ubekvemme så kan de godt få høre det i ettertid, med beskjed om å ligge litt lavere neste gang. I alle ordets betydninger.

Endret av Fero

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...