Gå til innhold

Til dere som skal igjennom en medisinsk abort:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil jeg si, prøv å ikke ta innover dere alle skrekkhistorier som finnes på diverse forum, det er sååååå individuelt hvordan hver enkelt opplever det! Jeg er sikker på at det er kjempe vondt med utholdige smerter for mange som har vært igjennom det, men det finnes også de som syntes det er helt ok, deriblant meg! Jeg skriver denne tråden, fordi jeg var selv en av dem som Googlet i vei om medisinsk abort, og fikk opp mange tråder fra forskjellige forum, så da regner jeg med at min tråd kan finnes igjen ved å Google den i senere tid! Jeg har all medfølelse til de av dere som har opplevd det verste ved medisinsk abort, og dere har all deres rett til å skrive om det, men igjen, husk at hver enkelt opplever det individuelt! Det var flertall av de som skrev "aldri igjen", eller "det verste jeg har opplevd", og det er selvfølgelig utrolig synd for dem som har hatt den opplevelsen. Jeg trodde jo da at min opplevelse ville bli lik som dems, jeg tok til alle skrekkhistorier jeg fant, men ikke de som hadde en ok opplevelse! Som nevnt, så var min opplevelse av medisinsk abort helt ok, jeg har kjent verre mensensmerter! Kroppen jobbet i 4 timer, med rier av og på hvert 3-5 minutt, før det kom ut noe, jeg måtte igjennom 2 lurer før kroppen respondere på det! Fysisk var det for meg en ok opplevelse, men det tar jo veldig på psykisk, det går lengre tid med en medisinsk abort ift kirurgisk! Så til du som skal igjennom dette, og som sikkert har googlet det du kommer over,håper at du tar til deg det jeg skriver, det kan bli veldig vondt, men det er ikke sikkert at det er så gale heller! Og hvis det er noen som føler at jeg tråkker dem på tærne ved å skrive dette innlegget, så er det overhodet ikke meningen, jeg prøver ikke å framstå som en bedreviter, sånn at det er sagt ;-)! Jeg har kanskje vært heldig, hvis jeg må igjenom det en annen gang (håper selvfølgelig ikke det), så er det ikke sikkert jeg er like heldig! Poenget er at det er helt individuelt hvordan én opplever det, og jeg tror nok at det har litt og si hvilke smerteterskel man selv har også!

Anonymous poster hash: 8f1f8...99d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...