Anonym bruker Skrevet 14. juni 2014 #1 Skrevet 14. juni 2014 Libero går jo fryktelig mye opp i pris for hver str syns jeg.. noen med erfaringer? Anonymous poster hash: b2a84...231
Kanutten83 Skrevet 14. juni 2014 #2 Skrevet 14. juni 2014 Vi har primært brukt de til alle 3, veldig fornøyd
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2014 #3 Skrevet 14. juni 2014 Jeg tror rema sine er best av billigbleiene. Vet om flere som bruker de og er fornøyd ellers er det kjekt med coop kort, får 10 ,- avslag, eller kiwi bleiekort. hver 4 pakke gratis. Anonymous poster hash: c332d...4f4
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2014 #4 Skrevet 14. juni 2014 Jeg like coop bleiene. Tette og fine. Men barnet mitt fik en bleie alergi etter en stund med dem å jeg gikk over til librero. Anonymous poster hash: d7138...d45
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2014 #5 Skrevet 14. juni 2014 Vi liker coop, bunnpris og rema sine. First price er forferdelige. Nå som hm bruker trusebleier bruker vi bare Mummi-bleiene (rema og bunnpris). Anonymous poster hash: 08fd6...1a8
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2014 #6 Skrevet 14. juni 2014 Syns Coop-bleiene er best!! :-) Anonymous poster hash: 22bf6...e2b
HeltAnonym Skrevet 14. juni 2014 #8 Skrevet 14. juni 2014 Bruker konsekvent Coop og rema1000 sine billigbleier. Bruker vi libero eller pampers er det nesten garantert vått i senga hans dagen etter, men med billigbleier har det ALDRI skjedd
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2014 #9 Skrevet 14. juni 2014 Coop og rema sine er best av billigbleiene syns jeg. Men i det siste har vi kjøpt trusebleiene til pampers i sånn stor boks på Coop. Ikke hatt noen lekasjer Anonymous poster hash: e4d33...4ff
Tjofsen Skrevet 14. juni 2014 #10 Skrevet 14. juni 2014 Var fornøyd med billigbleiene fra Coop og Rema.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2014 #11 Skrevet 14. juni 2014 Vi sverger til coop og er veldig fornøyd! Anonymous poster hash: 273de...a60
MammaStine91 Skrevet 14. juni 2014 #12 Skrevet 14. juni 2014 Vi bruker Kiwi sine billigbleier. Veldig fornøyd!
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2014 #13 Skrevet 14. juni 2014 Mini fikk bleieutslett av coop sine. Anonymous poster hash: 42b10...37e
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2014 #14 Skrevet 14. juni 2014 Coop bleiene har fått veldig god kritikk i tester. Jeg likte de ikke, brukte remableiene bittelitt, men coop bleiene ble stående ubrukt Anonymous poster hash: e4017...731
Nimas Skrevet 14. juni 2014 #15 Skrevet 14. juni 2014 Jeg liker Coop sine, nå sist kjøpte jeg libero og da har vi lekasjer på natt flere ganger. Her har vi ikke hatt noen problemer med utslett eller lignende så Coop får tommelen opp hos oss.
mamma'n til 2 :) Skrevet 14. juni 2014 #16 Skrevet 14. juni 2014 Her bruker vi kun first price, syns de er veldig ålreite. Rema sine syns jeg er små i str. Coop sine har vi ikke prøvd.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2014 #17 Skrevet 14. juni 2014 Godt mulig de er gode til små babyer,men synes ikke de er gode til 2-3 åringer. Jobber i bhg,og de av ungene som bruker de tusser ofte igjennom,blir veldig fort rød og sår.Synes også det lukter mere tiss. Men det er MIN mening. Anonymous poster hash: 3d283...1fa
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2014 #18 Skrevet 14. juni 2014 Bruker vanligvis libero her, men har prøvd litt forskjellig. Liker egentlig ingen av billigmerkene, og mummibleiene (trusebleier) lekker mye. Andre billigbleier blir så store til mitt barn, de rekker jo langt oppover magen hennes, og sitter ikke like godt (bruker hun ikke body hender det bleien siger, som en bukse som er for stor). Men har sjeldent opplevd lekkasjer (men er bleia veldig full, som morgenbleia, hender det at bleia føles fuktig ut utenpå, samt at det lukter mer og setter litt lukt på pysjen), og heller ikke noe utslett eller sårhet. Så vi har billigbleier (ikke trusebleier) i reserve, men bruker stort sett libero. Anonymous poster hash: 2d199...9c9
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2014 #19 Skrevet 14. juni 2014 Godt mulig de er gode til små babyer,men synes ikke de er gode til 2-3 åringer. Jobber i bhg,og de av ungene som bruker de tusser ofte igjennom,blir veldig fort rød og sår.Synes også det lukter mere tiss. Men det er MIN mening. Anonymous poster hash: 3d283...1fa Enig Anonymous poster hash: ea225...009
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2014 #20 Skrevet 14. juni 2014 Bruker rema 1000 bleier. 16 kr for en stor pakke Anonymous poster hash: b7611...07b
Skyen Skrevet 14. juni 2014 #21 Skrevet 14. juni 2014 Vi begynte med Libero, størrelse en gikk greit men nr 2 ble det bare lekasjer med. Spesielt om natta. Byttet til Pampers, lekasjer ofte men ikke like ille som Libero. Også stinket det hver gang han hadde tisset. Byttet til Rema og har brukt den i 3-4 mnd nå og ikke hatt en eneste lekasje. Den kan være helt full om morgenen, ingen lekasje. Den kan være proppfull av bæsj og han sitter på fanget vårt så bæsjen blir klemt (hvis det ikke lukter med en gang, bleiene er gode til å holde på lukta), og ingen lekasje. Det var utsolgt for Rema sine i ca en uke her vi bor så vi kjøpte Coop, ble lekasjer på natta men ellers bra. Bedre enn Libero og Pampers. Synd at Rema kun har fra str 3, vet ikke hva vi skal bruke på neste baby frem til str 3.
Jolinda Skrevet 14. juni 2014 #22 Skrevet 14. juni 2014 Knallfornøyd med coop sine bleier! Lekker egentlig aldri (og hvis de gjør det er det jeg som gitt for mye drikke og ventet for lenge med å skifte). Libero sine lekker på natt. De fleste andre merker har jeg også ett eller annet å sette fingeren på. Skal gå over til trusebleier nå snart, da det er greiere med tanke på dotrening. Men coop er klart førstevalg for oss når det gjelder vanlige bleier. Rema1000 sine var også relativt greie.
*Nøtta* Skrevet 14. juni 2014 #23 Skrevet 14. juni 2014 Vi har kun brukt Coop-bleiene i 3 år nå, og er superfornøyd.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2014 #24 Skrevet 14. juni 2014 Ok til natten, men for stive og tykke til dagbleier synes jeg. Anonymous poster hash: bd38d...ccf
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2014 #25 Skrevet 14. juni 2014 Brukte bare coop og Rema fram til junior var 9-10 mnd, likte begge omtrent like godt, coop litt bedre. Etterhvert ble det vått i senga hver eneste natt, prøvde å bytte str, prøvde Libero i forskjellige str (også up&go), like ille. Har endt opp på Pampers BabyDry nå, holder tett hver eneste natt. Anonymous poster hash: 676d6...70e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå