Gå til innhold

Barn som "forandrer" hårfarge..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min ble født helt lys i håret. Spesielt om sommeren har håret vert helt hvitt. Nå har det begynt å mørkne litt. Det som er litt merkelig er at han framme i panna har fått en helt mørk flekk, mens resten er nesten helt lyst. Flekken er litt større enn en 5 kroning. Er det vanlig at det mørkner slik "flekkvis"? 

Anonymous poster hash: 8d19a...951
Videoannonse
Annonse
Skrevet

En jeg kjenner hadde helt glatt, nesten hvitt hår, helt til han kom i puberteten, da ble håret brunt og veldig, veldig krøllete!

Jeg husker også en jente fra ungdomsskolen som hadde sånne naturlige striper foran i håret.

Skrevet

Jeg var helt hvit hver sommer til jeg ble 4-5 år. Nå er jeg musebrun...

Anonymous poster hash: 83d12...dcf

Skrevet

Flekkvis vet jeg ikke, men en jeg kjente før hadde en hvit flekk i bakhodet, og ellers mørkebrunt hår :)

Men det er normalt at fargene endrer seg.

Min bøe født blodn,så ble hun rød,ig, så blond, så brun, så blond....! Alt i løpet av ett år.

Anonymous poster hash: bf201...2e7

Skrevet

Jeg har rødt og faren helt mørkt, så blir nok helt mørk han også. Ei jeg er tante til var helt mørk da hun var liten, og da er hun helt lys :) HI

Anonymous poster hash: 53dc4...114
Skrevet

Jenta mi ble født med nesten svart hår. Det som vokste ut var lysblondt. Da hun var 9-10 mnd så hun ut som hun hadde skikkelig ettervekst ;) Hun er lys nå, men med litt mørkere striper. Et område på 8-10 hårstrå er mørke. Jeg ser for meg at hun vil begynne å mørkne ettehvert, muligens ved å få flere mørke striper. "Flekkvis" mørkning har jeg ikke sett, men det virker naturlig at det kan skje, ettersom noen har naturlige striper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...