Gå til innhold

Fårup eller Djurs sommmerland?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barn 6 og 7 år, ikke veldig tøffe. Den ene vil muligens ikke kunne delta i mye vannaktivitet pga sykdom. Hva anbefaler dere? Eller bør vi heller dra til Bon Bon land pga det med bading? Vi skal til Legoland og Giveskud Zoo. Men, tenkte en park til når vi først er i Danmark. Eller har dere andre forslag? Er jo så mye å velge i mellom.

Anonymous poster hash: 717dc...882

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fårup er fantastisk mye og gjøre som ikke er "skummelt" vi var i parken i 3 dager og stor koste oss

Skrevet

Jeg synes at Fårup er kjekkeste for den aldersgruppen, men Djurs ligger vel nærmere Legoland? Djurs er også en grei park. Synes de er mye det samme, alle sammen. Skal dere kjøre veldig mye? Tror bonbonland ligger et godt stykke unna disse... Ikke sikker, for har ikke vært der.

Anonymous poster hash: 2dab3...ed2

Skrevet

Jeg har aldri vært i Fårup,men kan anbefale Djurs på det sterkeste :) Ungene kosa seg veldig,vi foreldre også :D

Var masse og finne på der.

Anonymous poster hash: 7ea2e...81e

Skrevet

Djurs er mest en tivolipark, badelandet er ikke så stort og det er iskaldt vann (bare ett barnebasseng med oppvarmet vann der, kaldt i bølgebassengene, vannskliene osv). Men veldig fin park, store grøntarealer, stor plass, fine picnic-områder osv. Vi var der i fjor og ungene koste seg veldig, men ble skuffet over badelandet så der brukte vi ikke mange timene..

På Fårup har du både tivolidelen og badelandet, badelandet er mye større der enn på Djurs og der er det oppvarmet vann. 

For barn på 6-7 år tror jeg det blir litt hips om haps, med større barn (vi har tenåringer også) er Fårup å anbefale.

Anonymous poster hash: e8ea6...68f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...