Gå til innhold

Hvordan si at jeg ikke vil ha babyshower?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På en fin måte? Jeg har nesten ikke venner, men jeg har ei som er veldig søt og som elsker å ordne slik for andre. Hun har masse venner, og det var 17 stk i hennes babyshower. Grunnen til at jeg ikke vil er for at jeg vet det kun vil komme fire stk, flere venner har jeg ikke! Og jeg vet jeg bare vil synes en slik kveld blir trist og hele tiden en påminnelse over hvor lite venner jeg har.. Hvordan si dette til hun på en fin måte?

Anonymous poster hash: cde67...00d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, jeg ville mye heller hatt 4 gode venner enn 30 bekjente eller dårlige venner så om det er kun antallet så ville jeg ikke tenkt så mye på det:)

Det kan være veldig hyggelig med 4 stk altså. Det var 5 i min, jeg bor ikke i hjembyen min.

Men det er lov å si fra på en hyggelig måte. evt si at du ikke er komfortabel med sånt og ikke ønsker det.

Anonymous poster hash: 110b7...7bc

Skrevet

Hvis du ikke har lyst å ha det pga antallet gjester, syns jeg det er trist. Jeg syns det høres mye koseligere ut med få personer, enn en hel gjeng hvor du ikke får snakket med alle en gang.

Jeg personlig syns ikke noe om babyshower uansett jeg altså.....

Anonymous poster hash: f7c57...291
Skrevet

På den begrunnelsen du kommer med, så synes jeg det er trist. På utdrikningslaget mitt kom det 4 stykker, og da var 3 av dem mine kusiner, og da spurte hun 4. om jeg ikke har venner. Liit trist ja, men sånn er det.

4 venner er mye, gled deg over dem og skap minner istedenfor å tenke på det du ikke har. 

Anonymous poster hash: 4ef0a...79f
Skrevet

Noen har mange venner og noen har få venner. Jeg er også en av dem som har få venner, men jeg kan ikke si at det verken plager meg eller får meg til å føle meg som en taper. Jeg har 3 gode venninner som jeg setter stor pris på og de setter pris på meg. De dekker mitt behov for godt vennskap og sosialt lag. Trenger ikke flere venner :)

Sist jeg hadde bursdag inviterte jeg de 3 venninnene mine og vi hadde det steike artig! Trenger ikke være så mange for å ha det koselig og morsomt.

Gled deg over de vennene di har og jeg tror helt sikkert at de setter stor pris på deg :)

Anonymous poster hash: d180c...fcf
Skrevet

Jeg ville tatt i mot, har også veldig få venner, ingen av dem har barn, og vet at ingen av dem kommer til å arrangere noen babyshower for meg.. (Jeg er gravid)

Anonymous poster hash: fd235...fae

Skrevet

Sier som de over her: fire venner er absolutt ikke noe dårlig tall! Jeg har flyttet mye og har kun beholdt dr som er aller nærmest meg, er veldig dårlig til å holde kontakten med bekjentskaper. Når jeg summerer opp har jeg 4-5 nære venninner. Disse bor i ulike deler av landet! Når jeg teller de som er aktuelle her jeg bor er det to nære venninner og 4 bekjente. Sånn er det bare. Og jeg anser meg selv som en sosial person til og med :). Vær stolt av de vennskapene du har! Antall teller ikke

Anonymous poster hash: 25717...242

Skrevet

Jeg har mange venner, men i min babyshower var det kun mine fem nærmeste venninner. Flere var ikke invitert da de hadde spurt mannen min, og de hadde funnet ut at siden jeg ikke var i form og hadde et tungt vs.skap bak meg, var det greit med en kveld med få, nære venninner - og det ble en kjempekoselig kveld siden alle kjente hverandre så godt! Så få trenger ikke bety kjipt!

Anonymous poster hash: dbef6...82d

Skrevet

Jeg ville heller ikke ha det. Mest fordi det er blodharry!!! Ellers enig med hun over. Heller 4 gode venner enn 17 halvgode😊

Anonymous poster hash: 35ad8...8e3

Skrevet

Jeg møtte 3 venner ute på restaurant. Var koselig:-) selvsagt synd for de aom ikke kunne (var 4-5 stk som meldte avbrudd dagen før) men mes oas 4 var det helt greit. Hadde heller ikke forventet noe

Anonymous poster hash: 0151c...a1a

Skrevet

Jeg har også veldig få venner, og hvis én av de hadde tatt seg bryet til å lage babyshower for meg så hadde jeg blitt så rørt at jeg omtrent hadde begynt å gråte...

Hadde jeg vært deg ville jeg blitt kjempe takknemlig for at noen ville stelle i stand en fest kun for deg! Da har du gode venner mener jeg :) Selv om de er få.

Anonymous poster hash: ac265...82d
Skrevet

Hadde det kommet 17 stykker i min babyshower hadde jeg begynt å hyle! Så skrekkelig :( 4-5 stykker er perfekt antall, spør du meg.

Anonymous poster hash: 317bd...018
Skrevet

Jeg synes du er utakknemlig. Jeg har ingen som hadde gjort det for meg. Tenk om jeg hadde hatt 4 stk som ville ha gjirt noe slikt for meg, det hadde vært fantastisk.

Anonymous poster hash: c8155...276

Skrevet

Jeg har ingen venner som ville gjort det for meg, så til meg kommer ingen.. 4 er bedre enn ingen!

Anonymous poster hash: 5ae82...b3e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...