Anonym bruker Skrevet 14. juni 2014 #1 Skrevet 14. juni 2014 Er så nysgjerrig på noe og legen min kommer ikke tilbake før om en uke. Jeg kan legge til bildet om det er noen som kan noe om det her Anonymous poster hash: 2bc11...137
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2014 #2 Skrevet 14. juni 2014 Tror ikke det er noen god idè. At en haug med anonyme her skal synse og tolke et mr-bilde for deg kan fort bli ganske mye rart, mange som ser spøkelser ved høylys dag vet du. Det ville jeg ikke gjort. Anonymous poster hash: 8b252...a65
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2014 #3 Skrevet 14. juni 2014 Tror ikke det er noen god idè. At en haug med anonyme her skal synse og tolke et mr-bilde for deg kan fort bli ganske mye rart, mange som ser spøkelser ved høylys dag vet du. Det ville jeg ikke gjort. Anonymous poster hash: 8b252...a65 Takk for svar. Du har rett, men Det er egentlig noe veldig enkelt jeg lurer på.. Jeg lurer på om de lyse områder i bildet vil nødvendigvis være noe unormalt. For eksempel i tarmen og i livmoren. Anonymous poster hash: 2bc11...137
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2014 #4 Skrevet 14. juni 2014 MR-bilder lar seg ikke tolke skikkelig på skjermer med standar oppløsning. Dropp det. Anonymous poster hash: 57226...3ea
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2014 #5 Skrevet 14. juni 2014 MR-bilder kan ikke tolkes skikkelig med mindre man kan scrolle seg frem og tilbake, vet litt om hvorfor bildet er tatt, og de som er flinke på det vil helst vite litt om hvilken maskin det er tatt på og. Man må også vite hvordan det er tatt, feks lyse områder på MR kan enten være fett eller vann, eller de kan ha brukt spesialsekvenser. Så lyse områder kan være normale eller ikke, det avhenger av hvordan de ser ut, hvor de er, og hvordan bildet er tatt. Anonymous poster hash: a3ed4...acb
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2014 #6 Skrevet 14. juni 2014 Jeg så bilde av hodet mitt og det så ut som at jeg hadde en diger svulst men det var en polypp i en bihule. Så lenge man ikke er ekspert så kan man ikke tolke slikt. Ikke legg ut, vent på legen din. Anonymous poster hash: 4b649...55d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå