Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

-strålende sol

-frisk kald luft

-søteste andefamilien i dammen på morratur

-vaskemaskin i gang

-fine kvelden i går

-ny kjole, oooooops

-masse film på vei til meg: Terms of endearment, The gods must be crazy, Sixteen candles, Dirty dancing, Nine1/2 weeks, Betty Blue, Rumble fish

-Tom Waits

litt hat: vekket klokka fem. deretter vekket halv seks og seks. ga opp seks. da er Tom Waits sin stemme helt som å høre innsiden av hodet mitt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Speilegg, spekeskinke, bønnesalat, appelsinjuice, presskannekaffe, nystekte rundstykker - på mitt kjøkkenbord! Nå skal jeg vekke resten av flokken :D

Skrevet

-strålende sol - det er helt fantastisk, måtte det aldri ta slutt.

-sovet frempå

-vekket av nydelige mini med en dryppende våt suss

-skal på jordbærspisebesøk til beste bror og familien

Hat

-har ikke hørt fra drømmejobben jeg søkte på og innser at den ikke blir min

-gruer helt vannvittig til å starte i gamlejobben. Sånn klump i magen og kvalm gruer, og det er bare 1,5 mnd til jobbstart.

Skrevet

At det snart er ferie. Allround-elsk som kan anvendes hele uka, egentlig

Skrevet

Bare elsk her i Praha

Hotellfrokost

Sol

Kjole

Snart shopping

Masse god mat

Fine ting å se på

Være på tur med bare mannen

Avslapping en liten stund før vi går de 5 minuttene det tar til sentrum

Skrevet

Det er tivoli i en av nabobyene. Vi har bestemt at vi tar turen, og lillebassen skal få prøve begge de aldersriktige aktivitetene. Og selvfølgelig skal han få trekke i tau for å vinne en knøttliten bamse som lukter tivolimugg og som pappa helst ville ha kastet, men som blir med hjem likevel (hvor den får et bad) fordi pappa har et stort hjerte. Det hører med. Den herlige mann snakker om å spise lunsj i byen. Om det betyr statoilwiener i bilen, eller noe annet, spiller faktisk ingen rolle for meg. Luksuslørdag uansett. Tenk for en lykkelig treåring vi kommer til å ha. Gidder ikke å se på kulee, regn og sur vind som hat heller. Det vi skal er like gøy i regntøy. Desuten har jeg kjempefine støvler. En skikkelig elskdag. :)

Skrevet

Soooooooool. (i dag også)

Kjole

Skal på hagesenter

Skal ha fin frokost

Skal ha iste

Skal gå tur i timesvis

<3

Skrevet

Hat:

Übersliten og besvimte i seng kl 23.30 etter alt av gjøremål definert som ferdig og bli vekket 01.30 av grus på soveromsvinduet av mannen som ikke greide låse opp døra. Han var verken overstadig eller nøkkelløs, men lås som slo seg vrang og kunne bare låses opp innenfra.

Trøtt!

Elsk:

Sol og bananbrød!

Hoppende trampolinebarn.

Skrevet

Elsk:

Kosien til midi ble gjenfunnet i går, etter å ha tilbragt noen dager i den lokale lekebutikken. "Men det gjør ikkje någe om eg får ein ny ein åg altså, mamma", var veslas første ord når hun fikk se den igjen.

Strålende sol.

Grilling med små og store venner imorgen.

Jeg blir enslig og alene store deler av neste uke mens mannen tar ungene med på hyttetur. Det har vel faktisk ikke skjedd på ca 5 år. Gleder meg stort.

Gleden over å vite at ungene snart får hagen full av digge leker.

Sov til kl 12- etter å ha vært oppe med minien fra 6-8.

Hat:

Jeg er så innihampen godtesjuk om dagen. Nesten så det er sykelig.

Bekkenet krangler noe jævlig. (Dette, sammen med ovennevnte, fikk meg faktisk til å ta en g-test her om dagen, siden det var første tegn sist gang. Heldigvis var den negativ- det kvalifiserer som elsk).

Jeg blir enslig og alene store deler av neste uke mens mannen tar ungene med på hyttetur. Det har vel faktisk ikke skjedd på ca 5 år. Jeg må innrømme at jeg gruer meg litt.

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Sol! venner på besøk, unnagjort en haug ærend litt tidlig idag, 2 pakker på posten hvorav en bok!, sofa ikveld, unger som har lekt og kost seg i hele dag.

Hat:

Støl, vond skuldermuskel, mangler den ene av 2 favorittsandaler, folk som ikke skjønner at segway er no herk hehehehehe og at ikke mine 2 aller koseligste, hjertevarmende bøker finnes på verken kindle eller e-bok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...