Gå til innhold

Nødvendig å dra til lege?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jo lørdag så jeg vil helst ikke dra til legevakten dersom det ikke er helt nødvendig! Igår lekte jeg med barna, så hoppet han ene på meg når jeg lå på gulvet. Jeg fikk helt forferdelig vondt i skuldra. La meg tidlig og tenkte det ville gå over, men idag har jeg enda mer vondt. Når jeg har armen nedover, sitter i ro og når jeg strekker armen rett frem og til siden gjør det jævlig vondt. Men jeg klarer å ta armen rett opp, da slipper smertene. De sitter på fremsiden og oppå skulderen Er på høyre side, så jeg kan neaten ikke gjøre noe.. Kan det vente til mandag?

Anonymous poster hash: 605f0...8e4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring legevakten og spør. De svarer gjerne og er veldig hjelpsomme!

God bedring!

Skrevet

Jeg ville i det minste ringt, siden det gjør jævlig vondt.

Skrevet

Takk for tips! Skal ringe dem.

Skrevet

Har du tatt kragebenet kanskje,  ville nå ringt legevakten og hørt hva de sier jeg da...

Anonymous poster hash: 0881b...338
Skrevet

Man kan vell ikke røre på armen dersom man har knekt noe? Jeg klarer å bevege armen alle veier, men det river og sliter inni skuldren og opp mot nakken.

Skrevet

Man kan vell ikke røre på armen dersom man har knekt noe? Jeg klarer å bevege armen alle veier, men det river og sliter inni skuldren og opp mot nakken.

Trodde jeg også da guttungen knakk armen. Han førte den i alle retninger, men var forferdelig vondt. Den var knekt.

Anonymous poster hash: 5b545...07b

Skrevet

Uff, synes det er grusomt når barn knekker noe :(

Er blitt veldig kvalm av smertene, venter på at legen skal ringe meg opp.

Skrevet

Armen er fullt bevegelig selv om du har knekt kragebenet, men du må jo holde den i ro (fatle) for at det skal gro.

Regner med du har vært i kontakt med lege nå da, gikk det greit?

Anonymous poster hash: 0881b...338
Skrevet

Nei, de hadde det for travelt på legevakta til å ta meg inn og mente jeg skulle vente til fastlegen åpnet idag. Har ringt og ringt til legekontoret idag, men de har tydeligvis feil på telefonen. Jeg har enda vondt og mannen min mener jeg er litt hoven. Ville dere dratt til legevakta ikveld? Er så redd det bare er senebetennelse og kaste bort tiden deres..

Skrevet

Litt utenom but still...en kompis av meg slo beinet noe kraftig en gang vi var på tur. Han var hysterisk, men gikk rundt på beinet. Jeg sa at "så lenge han kan gå på det er det ikke knekt, så det går nok bra. Ta to paracet du" 

Vel vel..når vi kom ned fra fjellet dagen etter dro han på legevakta. Fikk en telefon etterpå hvor han kunne fortelle om to kompliserte brudd og at han var på vei inn til operasjon. ooops..

Skrevet

Au, det hørtea ikke greit ut! Da har jeg snakket med legevakta og skal dit om litt. Takk for svar dere :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...