Anonym bruker Skrevet 14. juni 2014 #1 Skrevet 14. juni 2014 jeg er ekstrahjelp ved siden av studier, jobber fast bare én gang i uka.Skal ha medarbeidersamtale, og har fått noen skjemaer som skal fylles ut som jeg skal ta med til samtalen.På den ene siden skal jeg sette karakter på sjefen på ulike områder. Problemet er at hun er egentlig ikke en god leder i det hele tatt. Dessuten ser jeg henne nesten aldri, da jeg enten er alene eller sammen med en annen ansatt på jobb. Så føler egentlig ikke at jeg blir så veldig "ledet" av sjefen. Har aldri fått noen tilbakemeldinger på det jeg gjør på noen som helst måte.Så.. hva gjør jeg. Jeg er jo bare ekstrahjelp, og slutter etter studier. Så jeg føler liksom jeg overlever den korte tiden som er igjen. Er noen ting der som ikke er helt bra, men jeg sier fra når det dukker opp ting, så hun tør som regel ikke finne på "noe tull" med meg.Samtidig føles det feil å lyve og gi henne gode karakterer på lederskap, når dette ikke stemmer.... Men blir jo utrolig ubehagelig å sitte og ta opp dette? Hun er ikke en person som takler konfrontasjoner bra vet jeg... Vil liksom at hun skal like meg videre da... Anonymous poster hash: 4a53b...a3a
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2014 #2 Skrevet 14. juni 2014 La være å svare på de punktene, og forklar det med at du ser vedkommende så sjelden at du synes det er vanskelig å sette en karakter. Underlig forresten at din medarbeidersamtale skal handle om sjefen. En medarbeidersamtale skal jo handle om deg og din utvikling på arbeidsplassen. Anonymous poster hash: 12490...1d3
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2014 #3 Skrevet 14. juni 2014 Takk for råd!Den handler om meg også, skal sette karakterer på meg selv i tillegg.. men dette skal visst også sendes inn til hovedkontoret. Men synes det er litt merkelig ja, for man er jo allerede i et asymmetrisk forhold til sjefen, så ikke lett å skulle kritisere den veien mens man sitter ansikt til ansikt.. Anonymous poster hash: 4a53b...a3a
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2014 #4 Skrevet 14. juni 2014 Jeg synes faktisk du skal gi ærlige karakterer og tilbakemeldinger til sjefen, selv om du jobber der lite. Det er mye mer verdifullt enn en løgn bare fordi du ikke jobber der så mye og snart skal slutte. Anonymous poster hash: 14fe3...fc7
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2014 #5 Skrevet 14. juni 2014 ja jeg vil jo helst være ærlig, problemet er at jeg vet at hun ikke kommer til å takle det bra. Så jeg er redd det kommer til å skape problemer for meg Anonymous poster hash: 4a53b...a3a
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2014 #6 Skrevet 14. juni 2014 og i tillegg at jeg synes det er vanskelig å gi karakter på en sjef jeg aldri ser eller snakker med omtrent.. Anonymous poster hash: 4a53b...a3a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå