Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #1 Skrevet 13. juni 2014 Fikk akkurat en sms fra min mann hvor han sier at jeg må skjerpe meg ellers går han fra meg. Vi har en dårlig kommunikasjon og jeg kvier meg for å ta opp ting med han. Han er oppfarende og kan like gjerne latterliggjøre det jeg sier som å støtte det. jeg har sagt at jeg skal ta min del av ansvaret for dette, men at vi er to og at han også har ansvar. Det overser han og gjentar at jeg må skjerpe meg.. Tror nesten det beste er at han bare går. Anonymous poster hash: 34aa3...e2f
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #3 Skrevet 13. juni 2014 Sms??? Er han 14 år eller? Anonymous poster hash: 29350...ee6
Gjest Hercule Poirot Skrevet 13. juni 2014 #4 Skrevet 13. juni 2014 Let him go ..... Enig. La ham gå.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #5 Skrevet 13. juni 2014 Sms??? Er han 14 år eller? Anonymous poster hash: 29350...ee6 Du kan snu på det. 41 faktisk... Anonymous poster hash: 34aa3...e2f
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #6 Skrevet 13. juni 2014 Ikke noe å samle på. La han dra. Anonymous poster hash: 64b11...3a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå