Gå til innhold

Ensidig ansvar i et ekteskap.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk akkurat en sms fra min mann hvor han sier at jeg må skjerpe meg ellers går han fra meg.

 

Vi har en dårlig kommunikasjon og jeg kvier meg for å ta opp ting med han. Han er oppfarende og kan like gjerne latterliggjøre det jeg sier som å støtte det.

 

jeg har sagt at jeg skal ta min del av ansvaret for dette, men at vi er to og at han også har ansvar. Det overser han og gjentar at jeg må skjerpe meg..

 

Tror nesten det beste er at han bare går.

 

Anonymous poster hash: 34aa3...e2f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sms???

 

Er han 14 år eller?

 

 

 

Anonymous poster hash: 29350...ee6

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Let him go .....

Enig. 

La ham gå. 

Skrevet

Sms???

 

Er han 14 år eller?

 

 

 

Anonymous poster hash: 29350...ee6

Du kan snu på det. 41 faktisk...

 

Anonymous poster hash: 34aa3...e2f

Skrevet

Ikke noe å samle på. La han dra.

 

Anonymous poster hash: 64b11...3a2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...