Gå til innhold

Dette huset.. hva syns dere???


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lekkert!

 

Men helt sikkert temmelig luftig og vindfullt. Ikke noe for meg. Verken klima eller pris passer meg, men lekkert var det. :-)



Anonymous poster hash: 4769c...595
Skrevet

Elsket det :P

Tror vi skal legge inn bud :D

Hi

 

Anonymous poster hash: aadf1...186

Skrevet

Jeg kan bare ikke fatte at noen i 2012 har valgt den parketten, den benkeplaten og det kjøkkenet, eller i alle fall en del av løsningene/utformingen på kjøkkenet. Jeg kan heller ikke fatte valget av fliser, eller bord på badet. De har hengt 10 år etter med valgene innendørs syns jeg. Jeg er ikke spesielt fan av slik type hus, men det er jo nytt og stort og flott, nydelig utsikt, og et veldig + er gips på vegger og i tak. 



Anonymous poster hash: 88607...333
Skrevet

Selv om det hadde vært et nedfallsskur med utedo hadde jeg jubla over beliggenheten alene. Men huset var slettes ikke dumt det heller.

Skrevet

 

Jeg kan bare ikke fatte at noen i 2012 har valgt den parketten, den benkeplaten og det kjøkkenet, eller i alle fall en del av løsningene/utformingen på kjøkkenet. Jeg kan heller ikke fatte valget av fliser, eller bord på badet. De har hengt 10 år etter med valgene innendørs syns jeg. Jeg er ikke spesielt fan av slik type hus, men det er jo nytt og stort og flott, nydelig utsikt, og et veldig + er gips på vegger og i tak. 

 

Anonymous poster hash: 88607...333

 

Hæ? Hva er galt med parketten? Helt grei den, vel? 

 

Og hva mener du med kjøkkenet? Enkel, stilren og pen kjøkkeninnredning. Ok, borden, særlig på badet i 1. etasje var kanskje ikke så lekker, men det var jommen meg en bagatell. 

 

At det er gips på tak og i himlinger, er husets største svakhet. 

 

Anonymous poster hash: 4769c...595

Skrevet

Såfremt det ikke skal bygges flere hus foran, ser det bare utrolig flott ut! (Jeg ville nok sjekket det)

Skrevet

jeg ville ikke betalt 4, 5 mill for et hus der badet er større enn kjøkkenet...

Skrevet

Syns kjøkkenet er kjempe fint :)

 

Skal sjekke hvordan det er med bygging rundt :)

 

Hi

 

Anonymous poster hash: aadf1...186

Skrevet

Go for it! Det var kjempefint hus, elsket alt men nest den utsikten er til å dø for.

 

Lykke til, Hi ! Håper du får det :D

 

Anonymous poster hash: 92eac...80a

Skrevet

Awww tusen takk <3

Hi

 

Anonymous poster hash: aadf1...186

Gjest vinterbrud
Skrevet

Et flott hus med en  nydelig utsikt. Men vær obs på at det ligger en ubenyttet tomt nedenfor huset i front, informasjon funnet på prospektet. Selger har ikke fått byggemelding, men det kan være lurt å tenke på at det kan komme et hus i front her.

Skrevet

Nydelig hus og fantastisk beliggenhet! I Tromsø får man en gammel enebolig med maks tre soverom til samme prisen.

 

Anonymous poster hash: 676c0...3ff

Skrevet

Tusen takk for tips :)

 

Dyrt i Tromsø :o

 

Anonymous poster hash: aadf1...186

Skrevet

Ja, vi vurderer å flytte bare pga prisene her. Lykke til med boligkjøp :)

 

Anonymous poster hash: 676c0...3ff

Skrevet

Ekstremt dårlig tilpassning til naturen rundt. Det ser grusomt ut slik det ligger, men det kan nok ordnes med beplantning ol. Ellers fint.



Anonymous poster hash: 4a430...1ce
Skrevet

Grusomt? Hva mener du?

Må jo ligge sånn pga utsikt og sol (??)

 

Hi

 

Anonymous poster hash: aadf1...186

Skrevet

Nydelig, men vindfull beliggenhet. Vittig at du la ut denne linken, da jeg eier tomten foran og skal bygge der:-) Du kommer til å miste noe utsikt pga det, så er du informert, i tilfelle du kjøper huset fortrinnsvis for utsikten. 



Anonymous poster hash: 9bb40...c68
Skrevet

Fantastisk beliggenhet og hus!!! Kunne gjerne bodd der selv:) her ville et tilsvarende hus og samme beliggenhet gått for tre ganger den prisen så det er ikke noe håp. Men jeg drømmer om et slikt hus et sånt sted:)

 

Anonymous poster hash: 40765...caa

Skrevet

Ja, vi vurderer å flytte bare pga prisene her. Lykke til med boligkjøp :)

 

Anonymous poster hash: 676c0...3ff

Da er vi flere. Skal begynne å lete etter jobb og forhåpentligvis flytte fra Tromsø etter sommeren, kanskje til Harstad eller kommunene rundt. Jeg eier rekkehus i Tromsø, men nå er jeg lei av å omtrent bo meg ihjel. Tromsø er helt vilt både på kjøpemarkedet og leiemarkedet, og som enslig mor er det kjedelig å nærmest ikke kunne tilby barna annet enn det mest nødvendige, selv med en greit betalt jobb.

 

Anonymous poster hash: b46db...3d8

Skrevet

Grusomt? Hva mener du?

Må jo ligge sånn pga utsikt og sol (??)

 

Hi

 

Anonymous poster hash: aadf1...186

Mantrenger ikke lage en stor firkantet flat grusplass rundt et firkantet hus for å få utsikt. Det ser virklig ikke bra ut. Innenfra er det selvfølgelig ikke noe problem, men for mennesker som skal nyte naturen fra den andre siden må det regnes som vissuell vandalisme slik huset er plasert.

 

Når det er sakt tror jeg dere kan myke det opp og få det til å passe bedre med riktig plantevalg, om dere fjerner det meste av grusen  og gjør noen andre grep. Det trenger ikke være noen stor afære. Be om hjelp av en dyktig arkitekt så kan det sikkert bli mye bedre.

 

Anonymous poster hash: 4a430...1ce

Skrevet

Tror det kommer til å blåse en hel del der, og sikkert være mye kaldt pga vinden. Syntes gulvet var helt forferdelig u-match med kjøkkenbenken! Uhhh! Kjedelig tomt rundt huset også...

Ellers veldig fint hus.



Anonymous poster hash: 4d636...951
Skrevet

Nydelig hus og fantastisk beliggenhet! I Tromsø får man en gammel enebolig med maks tre soverom til samme prisen.

 

Anonymous poster hash: 676c0...3ff

Nå overdriver du. Med mindre du mener at Tromsø begrenser seg til sørspissen.

 

Anonymous poster hash: 0630b...d45

Skrevet

Huset er flott, men beliggenheten!? Møvik?, seriøst! Ville aldri i mitt liv bodd der! Er jo ikke uten grunn at prisen er latterlig lav! Jeg bor i Bergen, og her vi bor ville et tilsvarende hus kostet ca 7 mill.

 

Anonymous poster hash: f665a...829

Skrevet

 

 

 

Jeg kan bare ikke fatte at noen i 2012 har valgt den parketten, den benkeplaten og det kjøkkenet, eller i alle fall en del av løsningene/utformingen på kjøkkenet. Jeg kan heller ikke fatte valget av fliser, eller bord på badet. De har hengt 10 år etter med valgene innendørs syns jeg. Jeg er ikke spesielt fan av slik type hus, men det er jo nytt og stort og flott, nydelig utsikt, og et veldig + er gips på vegger og i tak.

 

Anonymous poster hash: 88607...333

 

Hæ? Hva er galt med parketten? Helt grei den, vel?

 

Og hva mener du med kjøkkenet? Enkel, stilren og pen kjøkkeninnredning. Ok, borden, særlig på badet i 1. etasje var kanskje ikke så lekker, men det var jommen meg en bagatell.

 

At det er gips på tak og i himlinger, er husets største svakhet.

 

Anonymous poster hash: 4769c...595

Er enig i parketten og det treslaget på kjøkkenbenken ikke er særlig up-to date. Men for et hus! Fantastisk. Hvorfor koster det ikke mer? Legg inn bud!

 

Anonymous poster hash: d7a20...78b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...