Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #1 Skrevet 13. juni 2014 Jeg var gravid med vårt tredje barn i uke 13, å var på kontroll hos legen, der de ikke fant hjertelyden, noe vi hadde vært å sjekka i uke 8, men ting gikk ikke som vi ville, de mente at hjerte sluttet å dunke i uke 9 hos den lille. Veldig trist dag for oss, dette skjedde den 21.mai lurte så kan det vær muligt å vær gravid igjen nå? Eller er det mest sannsynligt hormoner så henger igjen? Har tatt to tester, den ene med sånn uke, der det sto 1-2 å en der det bare står gravid. Håper jo at det betyr en liten til på vei Anonymous poster hash: 207f5...b19
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå