Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #1 Skrevet 13. juni 2014 http://m.finn.no/realestate/homes/gallery.html?finnkode=49238357&ref=fas&sort=1&location=1.20007.20127&location=0.20007 for meg og to små på fem og to.. synes huset har potensiale jeg! Og billig! Anonymous poster hash: 8d3f0...78a
Mia_73 Skrevet 13. juni 2014 #2 Skrevet 13. juni 2014 Ser for meg et formue og evighet som går til oppussing.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #3 Skrevet 13. juni 2014 Hjelp, har du sett det badet? Det kan jo aldri ha vært moderne. Ja, huset er fint det, når dere er ferdig med opppussingen. Anonymous poster hash: 2fe26...a48
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #4 Skrevet 13. juni 2014 Masse potensiale. Så om du har tid,ork og penger til å pusse opp så kan det nok bli bra mye hus for pengene! Anonymous poster hash: 28c15...60a
Serepta Skrevet 13. juni 2014 #5 Skrevet 13. juni 2014 Badet var jo ille og må tas, men ut over det var det helt levelig og kan tas litt etter litt. Veldig landlig tomt da :-)
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #6 Skrevet 13. juni 2014 Jævli Anonymous poster hash: 0cda9...de4
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #7 Skrevet 13. juni 2014 Dersom man finner ett hus i ett område dere vil bo i, og man trives med, og huset er helt greit så synes jeg man skal gå for det. Alt innvendig kan tas etterhvert. Hadde nesten likt bad som det da vi flyttwt inn. Geusomt stygt, men hadde det allikevel i to år før vi hadde råd til nytt Det er så mye mer ved ett hus som er viktig enn inventaret, det kan man uansett endre på! Anonymous poster hash: fa810...26b
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #8 Skrevet 13. juni 2014 Kjipt hus uten sjel. Får syretrip av å se på badet. Anonymous poster hash: de4c9...0bf
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #9 Skrevet 13. juni 2014 Ikke så store kåken, men slett ikke så dumt. Badet må tas, umiddelbart, men ellers er det ting som kan tas over tid. Litt gammelt, men så kostet det jo ikke skjorta heller. Evt. etterisolering etter hvert, og en varmepumpe, så er det håp. ;-) Anonymous poster hash: d5a00...e07
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #10 Skrevet 13. juni 2014 Synes det var et koselig hus jeg, som helt sikkert blir bra med noen strøk maling her og der. Det var jo ikke så dyrt så nytt bad er vel kanskje ikke så uaktuelt? Ser ut som et fint og landlig område, jeg hadde vurdert det absolutt! Ikke alle som evner å se potensiale, og hvor lett man kan få det koselig uten å legge så veldig mye penger i det (med mindre det er store feil såklart, fukt, dårlig el anlegg, gamle rør etc). Anonymous poster hash: 0e2f0...68e
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #11 Skrevet 13. juni 2014 Fint hus med mye potensiale og det lå fint og luftig til. :-) Men det er litt skummelt med gamle bad hvor man har dusjet rett på gulvet. Kam være mye fukt under der, lest boligsalgsrapporten nøye ang fukt. :-) Anonymous poster hash: 69047...10c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå