Gå til innhold

Hva tenker dere om Johanna Grønneberg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser hun får mye hets i media pga at hun bruker bånd på barnet, babyens første ord var fuck osv...

Anonymous poster hash: 50955...c9e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner henne ikke, og har ikke sett på serien hennes, så mitt relativt snevre inntrykk baserer seg på småting som jeg har lest i media og noen innslag/intervjuer på tv. Jeg syns hun er litt mye, litt slitsom..

Anonymous poster hash: 9d956...68c
Skrevet

Er det hun Mess-tv dama? Slitsom type

Anonymous poster hash: 511df...1f0

Skrevet

Likte henne på mess-tv, ellers, nei.

Anonymous poster hash: 2a0a1...d2c
Skrevet

Slitsom dame som prøver litt for hardt.

Anonymous poster hash: 63dee...70d
Skrevet

Synes hun virker som ei tøff dame, med bein i nesa og sterke meninger som hun står for.

Skrevet

Jeg kjenner ikke til henne, har bare sett den saken med at hun har datteren i bånd. Eller sele, som jeg kaller det. Noe jeg synes er helt supert på så små barn. Jeg skjønner heller ikke oppstyret mot det. Det er jo ikke slik at barnet går med sele 24/7, men den fungerer utmerket som en sikkerhet på travle plasser der ungen kan løpe ut i trafikken, komme seg lett bort i folkemengder osv. Da jeg vokste opp var det slettes ikke uvanlig å ha sele på små barn i visse settinger!

Skrevet

Tøff dame, litt slitsom, og prøver litt for hardt å være morsom. Men sånn ellers liker jeg henne godt. Og syns det er HELT ok å ha sele på ungen dersom det passer seg. Er rimelig lei av hysteriske mennesker som skal blande seg i hva andre gjør. 

Anonymous poster hash: 30c0c...490
Skrevet

Synes hun er litt mye. Høy på seg selv.

Men ut over det mener jeg det er helt greit at hun har ungen sin i bånd.

Anonymous poster hash: 3f9fe...14f
Skrevet

Jeg kjenner ikke til henne, har bare sett den saken med at hun har datteren i bånd. Eller sele, som jeg kaller det. Noe jeg synes er helt supert på så små barn. Jeg skjønner heller ikke oppstyret mot det. Det er jo ikke slik at barnet går med sele 24/7, men den fungerer utmerket som en sikkerhet på travle plasser der ungen kan løpe ut i trafikken, komme seg lett bort i folkemengder osv. Da jeg vokste opp var det slettes ikke uvanlig å ha sele på små barn i visse settinger!

Enig! De som bruker vogn da, de bruker seler i vogna også. Eneste forskjellen er at sele-barn får gå selv, vogn-barn sitter lenket fast.

Skrevet

Enig! De som bruker vogn da, de bruker seler i vogna også. Eneste forskjellen er at sele-barn får gå selv, vogn-barn sitter lenket fast.

Ja, ikke sant! Og i tillegg er det jo mye bedre at ungen får gå selv, i steden for å bli sittende passiv og kanskje utålmodig i vogna.

Skrevet

Liker henne :)

Anonymous poster hash: 6f3c9...792

Skrevet

Hun er OK, godt hun forandret seg etter Mess TV

Anonymous poster hash: 19d59...488

Skrevet

Litt for amerikanisert for min smak, men sånn ellers syntes jeg hun er ei kul dame med bein i nesa. Det der med å ha ungen i sele syntes jeg er helt fint i enkelte situasjoner, alternativet er jo at hun må sitte i vogn og da syntes jeg at å gå i sele er like greit.

Skrevet

Fremstår som lite gjennomtenkt og ikke fullt så smart, så jeg skifter fort kanal om hun dukker opp på skjermen. Hva angår barn-i-bånd-saken, så skjønner jeg at noen velger å benytte seg av muligheten på steder som store flyplasser o.l.

Skrevet

Jeg kjenner henne litt, og hun er en kul og jordnær dame. Hun finnes ikke snobbete og er hyggelig mot alle rundt seg. Hun er helt annerledes enn Pia Tjelta/Vanessa Rudjord og de hurpene de henger med. Byens absolutt mest stuckup kjerringer.

Gjest Ovidia
Skrevet

Har i grunn litt sansen for henne, selvom hun er vel amerikansk. Og den selen ser jeg overhode ikke problemet med.

Skrevet

Oppmerksomhetssyk og prøver for hardt.

Det med sele syns jeg er helt greit.

Anonymous poster hash: 3f845...557
Skrevet

Jeg liker henne jeg, kul dame. Litt impulsiv kanskje, men på en nokså folkelig og omgjengelig måte :)

Skrevet

ingenting galt med henne men skjønner ikke hva hun har i media å gjøre. Alle skal liksom være kjendis nå til dags.

Anonymous poster hash: 49cc5...a9c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...