Gå til innhold

seriøst, jeg er totalt venneløs....

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg trodde jeg hadde to gode venninner, men blir ditchet, skuffet og *spyttet på* hele tiden...

jeg er så deppa. kun samboer... det er jo ikke nok sånn sett...ønsker meg ei god venninne :(

Anonymous poster hash: 712e2...afa
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff da, :-/ hvor bor du ?

Anonymous poster hash: 15a0e...025

Skrevet

vestfold...

Senest idag så forsto jeg at min siste venninne må gå...

Da hun satt og "gosset" seg og hevet seg over meg pga bedre standpunktkarakter i et fag. (forbedret karakterer på skole), og det er noe av det frekkeste jeg har hørt.... 

Skrevet

Du har hvertfall samboer da,jeg har ikke det en gang.

Skrevet

jeg ser han kun på kvelden, og han mener jeg har det bedre uten venner at all!.. ærlig talt...

Og jeg snakker ikke med han slik som med venninner. Det har han null interesse av..

ille at du ikke har det, men håper du har folk rundt deg :)

Skrevet

Har ingen venner jeg heller. Kun sambo. Han er usosial og mye borte, så han har ingen venner heller. Vi har noen bekjente, og 3-4 stykker vi kaller venner, men det er ingen som kommer på besøk eller som vi besøker. Kanskje en gang i året. Mine kolegaer omgår jeg ikke pivat. Naboene kjenner hverandre og har ett fellesskap, mens vi er på utsiden.

Sambo er mye borte, og får ikke bygd relasjoner. Samt at sambo ikke liker fotball.

Jeg trives best alene og har ikke noe å si til folk. Jeg hilser på foreldre til min datters klssekamerater, og nikker til naboen på butikken, men det er det...........

Har ikke lystå gifte meg, fir hvem kommer??

Mamma? ja og svigermor.

Har tengt at det faktisk er vanskelig å skrape sammen 6 stk til å bære kisten min den dagen jeg dør.

trist.

så du er ikke alene om å være alene....mager trøst men.....

Anonymous poster hash: 6caf1...272
Skrevet (endret)

Jeg ønsker meg gjerne nye venninner. Send pm om dere vil :)

Endret av Hønemor30
Skrevet

Du har hvertfall samboer da,jeg har ikke det en gang.

Vi er to!

Skrevet

Har ingen venner jeg heller. Kun sambo. Han er usosial og mye borte, så han har ingen venner heller. Vi har noen bekjente, og 3-4 stykker vi kaller venner, men det er ingen som kommer på besøk eller som vi besøker. Kanskje en gang i året. Mine kolegaer omgår jeg ikke pivat. Naboene kjenner hverandre og har ett fellesskap, mens vi er på utsiden.

Sambo er mye borte, og får ikke bygd relasjoner. Samt at sambo ikke liker fotball.

Jeg trives best alene og har ikke noe å si til folk. Jeg hilser på foreldre til min datters klssekamerater, og nikker til naboen på butikken, men det er det...........

Har ikke lystå gifte meg, fir hvem kommer??

Mamma? ja og svigermor.

Har tengt at det faktisk er vanskelig å skrape sammen 6 stk til å bære kisten min den dagen jeg dør.

trist.

så du er ikke alene om å være alene....mager trøst men.....

Anonymous poster hash: 6caf1...272

Det er som å lese meg... mannen har heller ingen venner, så det er jobb, skole og.... ja barna... inget liv etter 18.00 på kvelden.

JEg vil heller ikke gifte meg. jeg har ingen som kan komme..

Skrevet

Hva med å møte noen her inne da? :)

Anonymous poster hash: 579e9...5f3
Skrevet

jeg er veldig klar for å bli kjent med jenter her inne også altså! 

Jeg har desverre opplevd litt for mye å bli snakket "frekt og nedlatende " til av de få venninnene jeg hadde, og de kvittet jeg med for å "overleve".

Så jeg håper det en dag er min tur til å finne noen flotte venner :D

Skrevet

Jeg bor i Buskerud og har to barn - gutt på 8 år og jente på snart 4. Selv er jeg 34, og ønsker meg gjerne en eller flere gode venninner!

Anonymous poster hash: 0441b...6c6

Skrevet

Jeg elsker å få bli kjent med nye folk, selv om jeg bor litt langt unna da :) send gjerne en pm om du ønsker :)

Skrevet

:) Så koselig at det er flere her ute som vil bli kjent med andre!

Jeg har ei datter på snart6 og en gutt på 3. :)

selv er jeg 27 

Skrevet

Jeg liker også å bli kjent med nye folk, OG jeg bor i Vestfold :)

Skrevet

Jeg liker også å bli kjent med nye folk, OG jeg bor i Vestfold :)

Hvor holder du til hen her i fylket da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...