Gå til innhold

Tror dere at Fotballfruen er misunnelig

Anbefalte innlegg

Skrevet

...på de ekte fotballfruene som mesker seg i Brasil og har menn som er gode fotballspillere? Det tror jeg :D

Anonymous poster hash: 20d4f...6f8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig er hun det! Hun er jo den største wanna-be' en som går på to ben i Norge.

Anonymous poster hash: 88e66...5fc

Skrevet

Nei,fordi fotballfrue er ikke avhengig av noen mann. Hun har sin egen karriere ;)

Anonymous poster hash: 53ecd...636

Skrevet

Nei,fordi fotballfrue er ikke avhengig av noen mann. Hun har sin egen karriere ;)Anonymous poster hash: 53ecd...636

En karriere som er bygget opp på mannen hennes. Navnet Fotballfrue kommer neppe fra hennes karriere innen breddefotball i 8.klasse

Skrevet

Nei,fordi fotballfrue er ikke avhengig av noen mann. Hun har sin egen karriere ;)

Mange av de "ekte" fotballfruene har og sin egen karriere, mange av dem er svært velstående uavhengig av sin mann.

Anonymous poster hash: 88e66...5fc

Skrevet

Nei,fordi fotballfrue er ikke avhengig av noen mann. Hun har sin egen karriere ;)Anonymous poster hash: 53ecd...636

En karriere som er bygget opp på mannen hennes. Navnet Fotballfrue kommer neppe fra hennes karriere innen breddefotball i 8.klasse

Men flisa har vel snudd? Hun starta i skyggen av han, men vips blei det motsatt;)

Skrevet

En karriere som er bygget opp på mannen hennes. Navnet Fotballfrue kommer neppe fra hennes karriere innen breddefotball i 8.klasseAnonymous poster hash: 20d4f...6f8

Men flisa har vel snudd? Hun starta i skyggen av han, men vips blei det motsatt;)

Hehe, sant nok:) Kanskje det er han som er misunnelig på fotballfruene som får være med ekte fotballspillere;)

Skrevet

...på de ekte fotballfruene som mesker seg i Brasil og har menn som er gode fotballspillere? Det tror jeg :D

Det tror ikke jeg at hun er.

Derimot tror jeg at du er misunnelig på henne - men at du benekter det blankt, både for deg selv og andre ;)

Anonymous poster hash: 16d4e...c89

Skrevet

...på de ekte fotballfruene som mesker seg i Brasil og har menn som er gode fotballspillere? Det tror jeg :DAnonymous poster hash: 20d4f...6f8

Det tror ikke jeg at hun er. Derimot tror jeg at du er misunnelig på henne - men at du benekter det blankt, både for deg selv og andre ;)Anonymous poster hash: 16d4e...c89

Ikke på henne, men skulle gjerne hatt utseende til noen av de ekte fotballfruene

Skrevet

Det tror ikke jeg at hun er.

Derimot tror jeg at du er misunnelig på henne - men at du benekter det blankt, både for deg selv og andre ;)

Anonymous poster hash: 16d4e...c89

Signerer 89. Tydelig at HI har problemer med å svelge suksessen hennes!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...