Gå til innhold

Vi bestilte ringer i dag :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gleeeder meg til de kommer :D

Helt enkle klassiske 4 mm bred i gult gull.

Anonymous poster hash: c7e71...7ca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor bestilte du fra? :) Link? Har faktisk hatt lyst til å overraske samboeren min med ringer, men er så utrolig vanskelig når man ikke vet ringstørrelsen :P

Anonymous poster hash: fdf60...4c9

Skrevet

Vi var på en gullsmed her i byen. Hadde også temkt at jeg skulle gjøre som du, men han kom meg i forkjøpet :P Var derfor å valgte ut ringene sammen. Kan nesten ikke vente til de kommer. Vi har vært forlovet siden 19 mai og ingen vet det enda. Gleeeeder meg til å ta på meg ringen å vise det til verden.Vi har jo til og med bestilt kirke den 08.08.2015.

Men tilbake til din problemstilling. Jeg var begynt å fable om målband om natta og lignende... Hva tror du om det?

Skrevet

Så koselig, gratulerer :D

Hehe, kan jo prøve, men av og til våkner han så lett :P Vi har faktisk begge snakket om å forlove oss, men jeg vil komme han i forkjøpet ;)

Skrevet

Så koselig, gratulerer :D

Hehe, kan jo prøve, men av og til våkner han så lett :P Vi har faktisk begge snakket om å forlove oss, men jeg vil komme han i forkjøpet ;)

Du kan jo ta en tråd å stramme til så den passer og ta den av så har du målet? Åh nå var jeg smart synes jeg ;) Ellers så kjøp noen plastringer eller noe og bruk dem så finner dere gifteringene sammen :)

Takk for gratulasjonen forresten. Synes også det er ganske så koselig. Men veldig surrealistisk da jeg har blitt fortalt i ti år at dette aldri ble å skje :P

Lykke til :)

Skrevet

:);)

Skrevet

Ja det var faktisk smart, hehe ;) Vi får se hva jeg finner på ;)

Bare hyggelig :) Å, ja da tenker jeg at du ble overrasket :D Her er det jeg som har vært i tvil om bryllup, fram til den siste tiden :P Men vi har planer om å gifte oss hemmelig, vil ikke ha noe stort ;) Kan godt være forlovet i noen år først da :P

Mange takk :D

Skrevet

Ja det var faktisk smart, hehe ;) Vi får se hva jeg finner på ;)

Bare hyggelig :) Å, ja da tenker jeg at du ble overrasket :D Her er det jeg som har vært i tvil om bryllup, fram til den siste tiden :P Men vi har planer om å gifte oss hemmelig, vil ikke ha noe stort ;) Kan godt være forlovet i noen år først da :P

Mange takk :D

Vi fant ut at det var like greit å bare få satt en dato med en gang :) Men her blir det heller ikke noe stort. Vi takler ikke hesteskoplasseringer, taler og sanger. Vi må nok finne på noe alternativt...

Håper du finner på noe lurt :)

Skrevet

Gratulerer :)

Skrevet

"Husk å ikke kløne det til" - graveres utpå ringen!

Anonymous poster hash: 5717c...d34

Skrevet

"Husk å ikke kløne det til" - graveres utpå ringen!

Anonymous poster hash: 5717c...d34

Jaaaada det går seg sikkert til ;)

Skrevet

Så koselig :) Vi forlovet oss hemmelig i juni i fjor. Tok ikke på oss ringene før i august når vi giftet oss i hemmelighet. Ingen som viste noe, perfekt for oss.

Anonymous poster hash: f7f63...3a0
Skrevet

Så koselig :) Vi forlovet oss hemmelig i juni i fjor. Tok ikke på oss ringene før i august når vi giftet oss i hemmelighet. Ingen som viste noe, perfekt for oss.

Anonymous poster hash: f7f63...3a0

Så koselig :) Gratulerer så mye :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...