Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #1 Skrevet 13. juni 2014 Gleeeder meg til de kommer Helt enkle klassiske 4 mm bred i gult gull. Anonymous poster hash: c7e71...7ca
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #2 Skrevet 13. juni 2014 Hvor bestilte du fra? Link? Har faktisk hatt lyst til å overraske samboeren min med ringer, men er så utrolig vanskelig når man ikke vet ringstørrelsen Anonymous poster hash: fdf60...4c9
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #3 Skrevet 13. juni 2014 Vi var på en gullsmed her i byen. Hadde også temkt at jeg skulle gjøre som du, men han kom meg i forkjøpet Var derfor å valgte ut ringene sammen. Kan nesten ikke vente til de kommer. Vi har vært forlovet siden 19 mai og ingen vet det enda. Gleeeeder meg til å ta på meg ringen å vise det til verden.Vi har jo til og med bestilt kirke den 08.08.2015. Men tilbake til din problemstilling. Jeg var begynt å fable om målband om natta og lignende... Hva tror du om det? Anonymous poster hash: c7e71...7ca
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2014 #4 Skrevet 14. juni 2014 Så koselig, gratulerer Hehe, kan jo prøve, men av og til våkner han så lett Vi har faktisk begge snakket om å forlove oss, men jeg vil komme han i forkjøpet Anonymous poster hash: fdf60...4c9
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2014 #5 Skrevet 14. juni 2014 Så koselig, gratulerer Hehe, kan jo prøve, men av og til våkner han så lett Vi har faktisk begge snakket om å forlove oss, men jeg vil komme han i forkjøpet Anonymous poster hash: fdf60...4c9 Du kan jo ta en tråd å stramme til så den passer og ta den av så har du målet? Åh nå var jeg smart synes jeg Ellers så kjøp noen plastringer eller noe og bruk dem så finner dere gifteringene sammen Takk for gratulasjonen forresten. Synes også det er ganske så koselig. Men veldig surrealistisk da jeg har blitt fortalt i ti år at dette aldri ble å skje Lykke til Anonymous poster hash: c7e71...7ca
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2014 #7 Skrevet 14. juni 2014 Ja det var faktisk smart, hehe Vi får se hva jeg finner på Bare hyggelig Å, ja da tenker jeg at du ble overrasket Her er det jeg som har vært i tvil om bryllup, fram til den siste tiden Men vi har planer om å gifte oss hemmelig, vil ikke ha noe stort Kan godt være forlovet i noen år først da Mange takk Anonymous poster hash: fdf60...4c9
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2014 #8 Skrevet 14. juni 2014 Ja det var faktisk smart, hehe Vi får se hva jeg finner på Bare hyggelig Å, ja da tenker jeg at du ble overrasket Her er det jeg som har vært i tvil om bryllup, fram til den siste tiden Men vi har planer om å gifte oss hemmelig, vil ikke ha noe stort Kan godt være forlovet i noen år først da Mange takk Anonymous poster hash: fdf60...4c9 Vi fant ut at det var like greit å bare få satt en dato med en gang Men her blir det heller ikke noe stort. Vi takler ikke hesteskoplasseringer, taler og sanger. Vi må nok finne på noe alternativt... Håper du finner på noe lurt Anonymous poster hash: c7e71...7ca
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #9 Skrevet 15. juni 2014 Gratulerer Anonymous poster hash: c7e71...7ca
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #10 Skrevet 15. juni 2014 "Husk å ikke kløne det til" - graveres utpå ringen! Anonymous poster hash: 5717c...d34
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #11 Skrevet 15. juni 2014 "Husk å ikke kløne det til" - graveres utpå ringen! Anonymous poster hash: 5717c...d34 Jaaaada det går seg sikkert til Anonymous poster hash: c7e71...7ca
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #12 Skrevet 15. juni 2014 Så koselig Vi forlovet oss hemmelig i juni i fjor. Tok ikke på oss ringene før i august når vi giftet oss i hemmelighet. Ingen som viste noe, perfekt for oss. Anonymous poster hash: f7f63...3a0
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #13 Skrevet 15. juni 2014 Så koselig Vi forlovet oss hemmelig i juni i fjor. Tok ikke på oss ringene før i august når vi giftet oss i hemmelighet. Ingen som viste noe, perfekt for oss. Anonymous poster hash: f7f63...3a0 Så koselig Gratulerer så mye Anonymous poster hash: c7e71...7ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå