Gå til innhold

Bursdagsfeiring i badeland, hva tenker dere om det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min vil gjerne feire i badeland, han blir 6 år. Hvis alle kommer blir de 9 stk. Vi er 2 voksne og tenkte å få med en til voksen. Alle barna må ha armringer på. Snakket med badelandet og de hadde ofte feiringer der.

Ville dere sendt deres 6 åring i badeland bursdag, eller er det for skummelt, tenker jo om noe skulle skje....hva om foreldrene vil være med? Skal jeg tilby å betale for de også?

Både meg og mannen er veldig svømmedyktige, og badelandet er oversiktlig og har godt med badevakter, syntes dere det høres ut som en god eller dårlig ide? 

Anonymous poster hash: f369d...a9b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde min niåring blitt presset til å bruke armringer, hadde han nektet å bade. Han har vært svømmedyktig siden han var fire.

Anonymous poster hash: bf95a...ee3

Skrevet

Hadde min niåring blitt presset til å bruke armringer, hadde han nektet å bade. Han har vært svømmedyktig siden han var fire.

Seksåring, beklager!

Skrevet

Min seksåring er svømmedyktig, men jeg hadde ikke sendt han på en slik bursdag uten at jeg selv var tilstede.

Anonymous poster hash: 02338...3ff

Skrevet

Jeg synes det er for tidlig. 10 åringen min ønsket det også, men jeg tar ikke ansvar for så mange barn som ikke er mine på et badeland. Hadde heller ikke sendt 6 åringen min i badebursdag uten at en av oss foreldrene ble med og hadde øynene på han hele tiden.

Armringer kan de lett ta av seg om de finner det for godt.

Men jeg er kanskje i overkant pysete da.

Skrevet

Jeg synes det er for tidlig. Det blir uoversiktlig for dere voksne, det er mange barn der, i tillegg til deres.

Det hadde vært lettere hvis du hadde hatt bassenget alene.

Jeg har fri tilgang til basseng via jobb. Jeg har likevel ventet med badebursdag til barna har blitt større.

Anonymous poster hash: 6cdab...72a

Skrevet

Jeg ville ikke hatt det selv før alle barna var svømmedyktige. Min seksåring hadde jeg ikke hatt problemer med å sende av gårde (selv om jeg helst ville vært med selv også), for han svømmer veldig godt, men jeg ville ikke hatt ansvaret for andres barn, som kanskje ikke er vandt til å bade i det hele tatt.

Anonymous poster hash: 285b7...fc0
Skrevet

Vi hadde det da sønnen her ble 10 år, da hadde de hatt svømming på skolen i 2 år og alle i klassen var svømmedyktige. Det var kjempegøy, de hoppet fra 3 meter og 5 meter, lekte, svømte og koste seg.

Men jeg ville ikke hatt det med en gjeng 6-åringer, det er for tidlig synes jeg. Mange på den alderen har knapt vært i et basseng før. Det er ikke alle foreldre som er flinke til å ta med ungene på sånt altså...

Anonymous poster hash: 70531...31c
Skrevet

Jeg ville blitt med selv hvis min 6 åring skulle delta. Ville ventet et par år

Anonymous poster hash: e9784...ec3

Skrevet

Jeg ville verken sendt mitt barn i en slik bursdag eller selv ønsket å ha ansvaret for andres barn i et badeland uten at vi var en voksen per barn.

Anonymous poster hash: d5d5d...323
Skrevet

Jeg ville bare gjort det hvis foreldrene var med. Altfor stort ansvar ellers, syns jeg. Og mine barn hadde ikke fått være med i en slik bursdag uten at jeg var med. Syns slike bursdager passer bedre når de er større og alle garantert kan svømme.

Anonymous poster hash: 00f0e...1b7
Skrevet

Hadde ikke sendt min 6 åring på sånn bursdag uten meg el mannen.

Skrevet

Badeland er litt for uoversiktlig. Vet det er blitt gjort i mindre basseng der man leier og er alene.

Anonymous poster hash: f917e...d5a

Skrevet

Vi hadde det da sønnen her ble 10 år, da hadde de hatt svømming på skolen i 2 år og alle i klassen var svømmedyktige. Det var kjempegøy, de hoppet fra 3 meter og 5 meter, lekte, svømte og koste seg.

Men jeg ville ikke hatt det med en gjeng 6-åringer, det er for tidlig synes jeg. Mange på den alderen har knapt vært i et basseng før. Det er ikke alle foreldre som er flinke til å ta med ungene på sånt altså...

Anonymous poster hash: 70531...31c

Det er ikke alle foreldre som ikke må kjøre i to timer hver veg for å komme til ett basseng heller.........  Har ikke noe med å være flink å gjøre.

Anonymous poster hash: 06ce8...98d

Gjest Julia1984
Skrevet

Alt for få voksne!

Men armringer? Virkelig? Du tenker at armringer forhindrer drukning?

Hadde ikke sendt min 6 åring alene i denne barnebursdagen. Alt for stort ansvar, for få voksne med tanke på at barna neppe er svømmedyktige og med din naivitet ang baderinger.

Skrevet

min 6åring hadde elsket det, men det går kanskje ann å leie badevakter i tillegg? ellers hadde jeg ikke godtatt det desverre...

Anonymous poster hash: c96ec...005
Skrevet

For å si det enkelt. 

Dette har jeg sett før i praksis, folk som har med seg for mange barn, uten å tenke på arbeid og evt. konsekvenser. 

Barn i den alderen trenger ofte hjelp i dusjen, ser dere på det som en del av oppgaven?

Dere bør ha et lite, oversiktlig basseng hvor barna har vann til brystet, helst ikke mer.  

Dere bør ha bassenget alene, for deres egen del. 

Badevaktene er ikke barnevakter, de er der for å ivareta sikkerheten til hele badelandet.

Med tanke på at dere nok har lite erfaring med den slags aktiviteter, synes jeg det er litt lite voksne.

Hilsen badevakt

Skrevet

For å si det enkelt. 

Dette har jeg sett før i praksis, folk som har med seg for mange barn, uten å tenke på arbeid og evt. konsekvenser. 

Barn i den alderen trenger ofte hjelp i dusjen, ser dere på det som en del av oppgaven?

Dere bør ha et lite, oversiktlig basseng hvor barna har vann til brystet, helst ikke mer.  

Badevaktene er ikke barnevakter, de er der for å ivareta sikkerheten til hele badelandet.

Med tanke på at dere nok har lite erfaring med den slags aktiviteter, synes jeg det er litt lite voksne.

Hilsen badevakt

jeg er hu som nevnte å leie badevakt. Jeg mente ikke at de skulle "stjele "dere fra deres arbeid altså. JEg tenkte hvis de var alene i bassenget, og kunne leie inn badevakter feks, hvis noen ønsket å hjelpe, mot en liten sum, utenom arbeidstid så klart..

Skrevet

Herregud, hi. Du tenker to som har ansvar, kanskje få med en. Jeg hadde aldri sendt min 6 åring i denne bursdagen. Og hva er vitsen med baderinger? Tror du virkelig dette som redningsvest ? Baderinger hjelper ikke noe. Kjenner jeg er sjokkert!!! Mest på bakgrunn av alt for få voksne...sååå raskt at noe skjer

Anonymous poster hash: c771b...287

Skrevet

For å si det enkelt. 

Hilsen badevakt

jeg er hu som nevnte å leie badevakt. Jeg mente ikke at de skulle "stjele "dere fra deres arbeid altså. JEg tenkte hvis de var alene i bassenget, og kunne leie inn badevakter feks, hvis noen ønsket å hjelpe, mot en liten sum, utenom arbeidstid så klart..

Ja, jeg så det. :) 

De fleste som har badebursdag på min arbeidsplass, har med seg større barn. Det er nok en grunn til det.

Skrevet

Du kan jo invitere barna med foresatte, evt. følge. Du må jo da såklart betale inngang for følge også (kanskje du kan få en pakkepris?). Kan jo være koselig det! 

Men det kommer jo kanskje an på hvilken kontakt du har med foreldrene til disse barna, og om de har tid.

Anonymous poster hash: 67b48...312

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...