Gå til innhold

Når mannen din går i jeans

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan du se konturene av kuken hans gjennom materialet?

Anonymous poster hash: 94c94...393
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva skal du bruke den informasjonen til?

Anonymous poster hash: 800c0...383

Skrevet

Haha, nei, når man er inne på begrepet "harry"...såeh, nei. Ekte mannfolk går ikke i tights. 

Ikke kvinnfolk heller. Men det er en annen sak. 

Skrevet

Hehe.. Når ble jeans og tights det samme? Frøkenhengepupp? Og jeg håper ekte menn og damer kan bruke jeans, hvis ikke er det ikke mange av dem i verden...

Anonymous poster hash: a8a3e...5e8

Skrevet

Hehe.. Når ble jeans og tights det samme? Frøkenhengepupp? Og jeg håper ekte menn og damer kan bruke jeans, hvis ikke er det ikke mange av dem i verden...

"Jeans" som er så trange at kuken vises er ikke jeans, det er tights. Get it? 

Skrevet

Haha😭😭, nei, min går nok i for vide jeans!

Skrevet

Hehe. Hun tenker sikkert at hvis kuken vises er jeansen så tight at han burde bruke en større størrelse :P

Men jeg syns det er skikkelig turn on med menn i trange jeans  :fnise: mannen til venninnen min bruker det ofte :fnise:

Anonymous poster hash: 94c94...393

Skrevet

Haha, nei, når man er inne på begrepet "harry"...såeh, nei. Ekte mannfolk går ikke i tights. 

Ikke kvinnfolk heller. Men det er en annen sak. 

Tights???

Anonymous poster hash: 20d57...1f7

Skrevet

Nei, mannen er så velutrustet at han må kjøpe veldig store bukser med tykt stoff for at det ikke skal synes. Han syns det er flaut :P

Skrevet

Nei, heldigvis! Jeg har sett menn hvor konturene av stasen vises..og jeg synes det er helt latterlig! Det blir litt som med damer som har trykka buksa langt oppi trallallaen (kameltå)  :kvalm:

Skrevet

Nei, heldigvis! Jeg har sett menn hvor konturene av stasen vises..og jeg synes det er helt latterlig!

Hva med dem som ikke kan noe for det?

Skrevet

Nei, heldigvis! Jeg har sett menn hvor konturene av stasen vises..og jeg synes det er helt latterlig!

Det finnes bukse for alle! Jeg vet om flere menn med stor penis som ikke har problem med konturer.

Skrevet

Det finnes bukse for alle! Jeg vet om flere menn med stor penis som ikke har problem med konturer.

Vel, som sagt, mannen min har en veldig stor penis, og det er til tider svært vanskelig å finne noe som passer ;) Virker som man alltid kan se *noe*.

Skrevet

jeg synes det er sexy når jeg kan se at mannen faktisk er en mann! :)

Skrevet

Vel, som sagt, mannen min har en veldig stor penis, og det er til tider svært vanskelig å finne noe som passer ;) Virker som man alltid kan se *noe*.

At det ikke er lett å finne bukse som skjuler konturer kan jeg skjønne, men det er ikke umulig :P Mannen min har skikkelig sprettrumpe og sliter med å finne passende bukser, men de finnes de også :nigo:

Skrevet

Æsj nei, da hadde jeg mista lysta:( Men han er deilig i jeans da:))

Anonymous poster hash: b6839...3d5

Skrevet

Ja :) for han er stor :)

Anonymous poster hash: a1252...871

Skrevet

Ja, som regel :P Syns det er litt sexy. Og NEI, buksa er ikke trang! :P

Anonymous poster hash: 8b9cf...b86

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...