Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #1 Skrevet 13. juni 2014 Står midt i et brudd etter 9 år med sambo, 1 felles barn. Det var min avgjørelse, sambo var ikke enig. Det jeg sliter med å takle er hvordan mine og hans foreldre tok det. Mine foreldre står på sambos side, og tilbringer tid med han og syns synd på han, for at jeg forlot han.. Jeg syns dette er skikkelig rart og ubehagelig. De er oppgitt over mitt valg og forstår meg ikke. Virker ikke som om det er noen som forstår meg, andre enn mine venner... Jeg føler meg så alene. Anonymous poster hash: b30cb...09d
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #2 Skrevet 13. juni 2014 Ingen?? Anonymous poster hash: b30cb...09d
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 13. juni 2014 #3 Skrevet 13. juni 2014 Joda, jeg! Eks-svigerforeldrene mine har taklet det veldig greit. De håper at jeg kommer tilbake, men de respekterer valget mitt. Foreldrene mine derimot, tror jeg skammer seg dypt og inderlig over "lausaktigheten" min. "Man kan ikke forvente å være forelska hele tiden", og de tror ikke at han kommer til å være utro igjen. Mamma har såvidt vært innom her jeg bor nå, mens pappa ikke har satt sine ben her, selv om jeg har bodd her i over et halvt år.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #4 Skrevet 13. juni 2014 Unnskyld, er liksom du lausaktig fordi mannen har vært utro?? Det skjønte jeg ikke! I mitt tilfelle var det min mor som skilte seg fra min far, og hele hennes familie støttet ham. Var vondt og vanskelig da det sto på, og hun har nok aldri helt tilgitt dem. Anonymous poster hash: f6363...3d1
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 13. juni 2014 #5 Skrevet 13. juni 2014 Full støtte fra min familie og svigers.
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 13. juni 2014 #6 Skrevet 13. juni 2014 I mammas øyne gjør man bare ikke slikt. Det blir snakk av det. Og hun er nok ikke av de som snakker minst om andre heller, så da stikker det vel enda mer.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #7 Skrevet 13. juni 2014 Står midt i et brudd etter 9 år med sambo, 1 felles barn. Det var min avgjørelse, sambo var ikke enig. Det jeg sliter med å takle er hvordan mine og hans foreldre tok det. Mine foreldre står på sambos side, og tilbringer tid med han og syns synd på han, for at jeg forlot han.. Jeg syns dette er skikkelig rart og ubehagelig. De er oppgitt over mitt valg og forstår meg ikke. Virker ikke som om det er noen som forstår meg, andre enn mine venner... Jeg føler meg så alene. Anonymous poster hash: b30cb...09d Om du ikke har noen god grunn for bruddet forstår jeg godt at foreldrene dine føler med mannen din. Anonymous poster hash: d637b...27d
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #8 Skrevet 13. juni 2014 Godt jeg ikke er alene. Hva mener du med "god nok grunn"? Holdningen i min familie er også at slikt gjør man bare ikke, det blir folkesnakk, hva vil folk tro osv. Jeg spyr av hele greia. Har man det ikke bra, og har man ikke hatt det bra på veldig lenge - så tar man ansvar for seg selv og sørger for at man har det bra, om det så er brudd som skal til. Selv om jeg nå føler meg alene, vet jeg at det var det eneste riktige for meg. Så får folk mene og synse så mye de vil, selv om det er vondt å være alene om det. Anonymous poster hash: b30cb...09d
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #9 Skrevet 13. juni 2014 Godt jeg ikke er alene. Hva mener du med "god nok grunn"? Holdningen i min familie er også at slikt gjør man bare ikke, det blir folkesnakk, hva vil folk tro osv. Jeg spyr av hele greia. Har man det ikke bra, og har man ikke hatt det bra på veldig lenge - så tar man ansvar for seg selv og sørger for at man har det bra, om det så er brudd som skal til. Selv om jeg nå føler meg alene, vet jeg at det var det eneste riktige for meg. Så får folk mene og synse så mye de vil, selv om det er vondt å være alene om det. Anonymous poster hash: b30cb...09d Ja jeg mener god nok grunn. Var han utro? Eller kjedet du deg i ekteskapet? Sa du i fra om at du kjedet deg og ikke til samtaler på familievernkontoret om dette etter at du og mannen hadde snakket om dette flere ganger tidligere = Anonymous poster hash: d637b...27d
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 14. juni 2014 #10 Skrevet 14. juni 2014 Godt jeg ikke er alene. Hva mener du med "god nok grunn"? Holdningen i min familie er også at slikt gjør man bare ikke, det blir folkesnakk, hva vil folk tro osv. Jeg spyr av hele greia. Har man det ikke bra, og har man ikke hatt det bra på veldig lenge - så tar man ansvar for seg selv og sørger for at man har det bra, om det så er brudd som skal til. Selv om jeg nå føler meg alene, vet jeg at det var det eneste riktige for meg. Så får folk mene og synse så mye de vil, selv om det er vondt å være alene om det. Anonymous poster hash: b30cb...09d Ja jeg mener god nok grunn. Var han utro? Eller kjedet du deg i ekteskapet? Sa du i fra om at du kjedet deg og ikke til samtaler på familievernkontoret om dette etter at du og mannen hadde snakket om dette flere ganger tidligere = Anonymous poster hash: d637b...27d Nå har hverken du eller familien hennes noe med årsaken til at hun dro da...
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2014 #11 Skrevet 14. juni 2014 Godt jeg ikke er alene. Hva mener du med "god nok grunn"? Holdningen i min familie er også at slikt gjør man bare ikke, det blir folkesnakk, hva vil folk tro osv. Jeg spyr av hele greia. Har man det ikke bra, og har man ikke hatt det bra på veldig lenge - så tar man ansvar for seg selv og sørger for at man har det bra, om det så er brudd som skal til. Selv om jeg nå føler meg alene, vet jeg at det var det eneste riktige for meg. Så får folk mene og synse så mye de vil, selv om det er vondt å være alene om det. Anonymous poster hash: b30cb...09d Ja jeg mener god nok grunn. Var han utro? Eller kjedet du deg i ekteskapet? Sa du i fra om at du kjedet deg og ikke til samtaler på familievernkontoret om dette etter at du og mannen hadde snakket om dette flere ganger tidligere = Anonymous poster hash: d637b...27d Nå har hverken du eller familien hennes noe med årsaken til at hun dro da... Nei. HI og du har heller ikke noe med hvordan andre reagerer på ting. Anonymous poster hash: d637b...27d
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2014 #12 Skrevet 14. juni 2014 Her har det vært radiostillhet fra svigers etter at jeg kastet ut mannen da det viste seg at han hadde vært utro et halvt års tid. Utrolig skuffende. Har fått nyss om at de er sinte på meg. På meg!! Kommer aldri til å tilgi dem den måten de har behandlet meg på. Mine egne foreldre har vært fantastiske, støttende, omsorgsfulle. Anonymous poster hash: b39d0...e73
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2014 #13 Skrevet 14. juni 2014 Foreldrene mine jublet og ga meg full støtte, foreldrene hans og resten av x-svigerfamilien er stille som graven, jeg har ikke hørt noe fra dem på nesten tre år. Mulig fordi han må inn og sone pga oppførselen sin, kanskje fordi de gir meg skylden, kanskje de skammer seg. Fåglarna vet. Anonymous poster hash: ac73d...c66
Mandala Skrevet 14. juni 2014 #14 Skrevet 14. juni 2014 Familien min støttet meg og syns jeg tok et veldig bra valg. Svigerfaren min hadde jeg lite kontakt med fra før, så vet ikke hva han tenkte.
Iiiiik Skrevet 14. juni 2014 #15 Skrevet 14. juni 2014 Jeg fikk full støtte fra mine svigerforeldre. De var så skuffet over at han hadde vært utro og særlig faren hadde store problemer med å forholde seg til sønnen. De ville helst være sammen med datteren min sammen med meg i stedet for med sønnen min. Min egen far var svært støttende og det kom frem at han ikke hadde likt fyren fra før heller. Mamma sa at det kanskje var like bra, hun mente vi var så ulike at det kom til å bli et brudd allikevel og at jeg ville ha prøvd å få til forholdet for lenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå