Gå til innhold

Dårlig samvittighet ovenfor nabodamen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har seg sånn, at min nabo pleier ofte å bruke en hagesaks når hun skal klippe hekken. Og den er min datter frykelig redd og hun begynner å skrike hver gang hun ser den. Hun har drømt om at hagesaksen kommer etter henne og. Og dette ville jeg sette en stoppe for. Så en dag la hun plutselig hagesaksen på bordet og hun gikk inn i huset. Da gikk jeg inn i hagen hennes og tok hagesaksen hennes og nå har jeg gjømt den i nattbordskuffen min. Hun var her i går og spurde om jeg hadde sett den og da sa jeg nei. Min datter sover godt om natta nå og drømmer ikke noe mer. Burde jeg gi den tilbake eller skal jeg fortsette å skjule den?.

Anonymous poster hash: cdcf0...a00
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg er enig i at det er litt døllt på dib om dagen ;)

Anonymous poster hash: 0ed70...9e6

Skrevet

Det jeg sitter og lurer på er hvor stort nattbord du har?

Men enig med hun over, det er ganske dølt her inne for tiden - du skal ha kred for å prøve å gjøre noe med det selv om du ikke lykkes helt.

Anonymous poster hash: 1a9fd...37b

Skrevet

Håper du tuller, men det gjør du vel....

Ja, la oss pakke ungene våre inn i bobleplast for å verne de mot alle farer i verden...

Anonymous poster hash: f4f9a...624
Skrevet

Din datter sover nå godt om natten fordi den skumle, skumle hagesaksa nå ikke er i nabohuset, men faktisk inne i hennes eget hus? Yeah right...

Skrevet

Men hun vet jo ikke at jeg har tatt med hagesaksa inn i huset da. Jeg har skjult den godt. Nattabordskuffa er tre meter lang.

Skrevet

Det jeg sitter og lurer på er hvor stort nattbord du har?

Men enig med hun over, det er ganske dølt her inne for tiden - du skal ha kred for å prøve å gjøre noe med det selv om du ikke lykkes helt.

Anonymous poster hash: 1a9fd...37b

Tenkte det samme :På være kingsize nattbord

Anonymous poster hash: eb68e...684

Skrevet

Gi saksa tilbake og ring psykolog for dobbeltime. Kanskje dere får familierabatt?

Anonymous poster hash: 5d29b...60c

Skrevet

Hahaha tre meter lang. Mye plass der ja. Om du vil ha litt forandring så kan du jo legger deg i nattbordskuffen, god plass til det :).

Gjest marie-s
Skrevet

Er vel mannen som hyler neste gang når han skal finne noe leker i den skuffen og oppdager at dama har lurt unna en gedigen hagesaks.....hi hi hi

Skrevet

Jeg har vurdert å kaste hagesaksen i bossdunken men den tanken har jeg slått i fra meg. Så enten så for jeg grave den ned i hagen eller så får jeg ødelegge den. For visst jeg gir den tilbake igjen så er jeg redd for at hun kommer til å bruke den til å klippe hekken igjen, og da blir min datter ganske skremt.

Skrevet

Du kan jo bare snike deg bort til naboen i nattens mulm og mørke, og klippe ned hele den forbanna hekken, så trenger ikke naboen hekksaksen lenger. ;)

Anonymous poster hash: a6764...f6e

Skrevet

Lurer litt på hva som feiler datteren din jeg. Autisme? Høysensetiv? Noe må jo være grunnen til at hun reagerer så kraftig. Hadde jeg vært deg hadde jeg heller brukt tid på en utredning fremfor å eleminere alt. Det kan være du på denne måten skjuler et stort problem som skulle vært tatt tak i.

Skrevet

Dette må jo være fru åsta

Anonymous poster hash: b55aa...94b

Skrevet

Neinei, ikke finn på å levere den tilbake!! Gjem den heller i en garasje, da er det liten sjanse for at den blir funnet ;)

Skrevet

Nabodama kjøper seg sikkert elektrisk hekksaks. Lurer på hva som gir værst mareritt.

Anonymous poster hash: eb68e...684

Skrevet

Du har med andre ord gjort deg til kjeltring for en ussel hagesaks... I'm impressed.

• 6 måneder senere...
Skrevet

Rart spørsmål

Anonymous poster hash: 394e8...a05

Skrevet

Pakk hagesaksa inn i et honkle og grav den ned i hagen! Er du heldig kommer Ørnulf å tar den med seg!

Anonymous poster hash: 7438e...6e3

Skrevet

Pakk hagesaksa inn i et honkle og grav den ned i hagen! Er du heldig kommer Ørnulf å tar den med seg!

Anonymous poster hash: 7438e...6e3

Pass på at du har sametruse på medan du gjer dette 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...