Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #1 Skrevet 13. juni 2014 Har ei jente i 2. klasse som alltid har hatt mange venner. Men, i hele 2. klasse har hun og en annen jente holdt mer og mer sammen. De er ofte sammen bare de to og hun har ikke lenger så mange venner som før. Hun sier denne jenta blir sur om jenta mi vil leke med andre. Så det er ofte bare de to. Dette bekymrer meg da denne jenta er veldig overbeskyttet og ikke får lov til så mye. Det er lite initiativ til lek på fritida og overnatting er ikke aktuelt. Så jeg oppfordrer stadig jenta mi til å leke med andre i tillegg. Jeg sørger for at hun er på besøk til andre osv. Men, så fort de er på skolen er det kun de to igjen. Så hva gjør jeg nå egentlig? Jeg vil veldig gjerne at jenta mi skal ha flere venner, men jeg kommer liksom ingen vei. Anonymous poster hash: b2b82...4c6
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #2 Skrevet 13. juni 2014 Dytt. Anonymous poster hash: b2b82...4c6
PrinsesseHengepupp Skrevet 13. juni 2014 #3 Skrevet 13. juni 2014 Jeg hadde gjort som deg. Og jeg hadde også tatt en prat med både den andre jenta og foreldrene hennes. Og bare sagt at det ikke er greit at hun skal diktere hvem jenta di skal leke med. Det er en del av det å vokse opp, å kunne velge sine venner, selv om det kanskje kan koste litt, for både små og store.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #4 Skrevet 13. juni 2014 Men, det hjelper liksom ikke hva jeg gjør. Jenta mi leker fint med andre på fritida, men når hun kommer på skolen er det rett tilbake til denne jenta. Anonymous poster hash: b2b82...4c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå