Gå til innhold

Da er sommeren reddet for ungenes del

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

- og hagen blir straks forvandlet til en kombinasjon av en lekeplass og vannland.

For nå har jeg nemlig kjøpt digert basseng, trampoline, vannleker, bøtter, spader, lekehus og diverse til den nette sum av 6245,- . Fra før av har de et kombinert huske- og skliestativ, så nå blir det forhåpentlig mindre "mas" og mer ferielykke til tross for at vi ikke skal på noen større ferietur i år (kunne sikkert fått en sydentur til samme prisen, men pytt).

Vanligvis er jeg passelig fornuftig når det kommer til pengebruk, og får ofte dårlig samvittighet om jeg har brukt for mye på meg selv, men når det gjelder ungene har jeg ingen skrupler eller sperrer. :P

Endret av LillaGorilla♥♥
Videoannonse
Annonse
Skrevet

- og hagen blir straks forvandlet til en kombinasjon av en lekeplass og vannland.

For nå har jeg nemlig kjøpt digert basseng, trampoline, vannleker, bøtter, spader, lekehus og diverse til den nette sum av 6245,- . Fra før av har de et kombinert huske- og skliestativ, så nå blir det forhåpentlig mindre "mas" og mer ferielykke til tross for at vi ikke skal på noen større ferietur i år (kunne sikkert fått en sydentur til samme prisen, men pytt).

Vanligvis er jeg passelig fornuftig når det kommer til pengebruk, og får ofte dårlig samvittighet om jeg har brukt for mye på meg selv, men når det gjelder ungene har jeg ingen skrupler eller sperrer. :P

En sydentur er over på et blunk.

Dette er jo en langtidsinvestering sånn jeg ser det.

Well spent money, honey :)

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Minsten fikk liten plastsklie og basseng i bursdagsgaver; når bassenget ble fylt, så kom enden av sklia i bassenget. Og vips var det pool Party i Hagen hos oss:)

Syden varer kun de ukene man er der, det du har kjøpt varer flere somre! Og det kommer fra hu som har brukt rimelig mye mer på kommende 2 uker i sydenland hehehehehe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...