Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #1 Skrevet 13. juni 2014 Det alle der ute. Nå skal det sies at jeg er ingen testekjerring, har vertfall aldri vært og har to svangerskap bak meg hvor begge ble fullført.Jeg er noen dager over ikm, tok en cb+ på ikm dagen, negativ. Slo meg til ro med at mensen er bare litt forsinket.Vi er ikke prøvere enda, men skal bli.Bruker ikke prevansjon, men går for sikre perioder. I og med at jeg skal på fest i kveld tenkte jeg og teste bare i sånn tilfelle. Tisset i et glass i morges, men ble avbrutt av datra mi og glemte å teste før jeg kjørte henne på skolen Testa når jeg var tilbake, ca 3 timer etter at jeg tisset i glasset. Det tok rett over 4 min så var BT positiv.. dog svakere en kontroll testen, men positiv.. Etter at sjokket ga seg stappa jeg CBD nedi gl, men ikke positiv.. Gikk å tissa en gang til, (etter at jeg akk hadde vært på do) rundt kl 1300. Helt blank BT.. Forvirra, er jo over ikm, og har supre erfaringer med BT, de har alltid blitt blanke, eller slik en synål utydelig strek lenge etter tiden. Test streken er tykk, svak lyserosa. Jeg er nærsynt men ser den tydelig med armen helt utstrakt.. Sitter her og holder meg fra å tisse, er enormt tissetrengt, men lurer å på hva jeg skal prøve.. CBD burde jo slått ut.. tok rett under 4 min før den sa not pregnant!! Noen tester mer pålitelig en andre? Anonymous poster hash: 9647d...d86
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #2 Skrevet 13. juni 2014 Nei, alle tester er like pålitelige, men moen er mer sensitive enn andre. Der noen tester slår ut på en viss mengde hcg i urinen (for eksempel 40), er det noen som ikke slår ut før ved en høyere dose (100). Det er også litt forskjeller innen samme merke med et slingringsmonn på opp til 20 i differanse. I tillegg vil konsentrasjonen av hcg i urinen variere litt fra når på dagen du tester. Om morgningen er den høyest, mens ut på dagen kan det være mer utvannet. De dyre og digitale testene er ofte de minst sensitive fordi produsentene ikke ønsker at de skal slå ut positivt for tidlig. Det er nemlig ikke uvanlig at kvinner mister i svært tidlig SA, så tidlig at de tror det er vanlig mens som kommer fordi den kommer på omtrent riktig dag. Da er det litt kjipt om kvinnen tok testen så tidlig at de visste at de var gravid før "mensen" kom og derfor tror at det er testen det er noe feil med. Ved passert IKM er sjansen for å miste allerede kraftig redusert, og det er derfor "tryggere" for produsenten at testen kan slå ut da. Ble kanskje litt knotete forklart dette, men håper du skjønte essensen i det? Uansett, har du testet positivt på en av testen, så er du nok gravid Gratulerer! Anonymous poster hash: a0d2a...3b6
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #3 Skrevet 13. juni 2014 Hm, ja du sier noe der! Takk for svar Håper du har rett, men vil nå teste en gang til i dag, må bare se hvor lenge jeg klarer å holde meg før jeg tisse i boksa Merkelig dette, sitter å ser på bt testen flere timer etter, og den er like fin som da den lyste mot meg da den var våt. Har cb+ liggende, får teste den Anonymous poster hash: 9647d...d86
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå