Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #1 Skrevet 13. juni 2014 Får de bo på samme rom som mannen? Eller virker det "forstyrrende" på de? Hvis de skal prestere neste dag fks. Og hvordan er opplaget under kamp? Er det sånn at fotballfruene i England sitter sammen på egne plasser eller kan de sitte med hvem som helst? Ja, jeg er litt nysgjerrig. Veldig mystisk "bransje" Anonymous poster hash: 52ea3...896
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #2 Skrevet 13. juni 2014 Opplegget, skulle det stå Anonymous poster hash: 52ea3...896
☆☆☆ Skrevet 13. juni 2014 #3 Skrevet 13. juni 2014 Dei er på "WAG-leir" (wives and girlfriends). Då er dei langt frå fotballspelarane, og i denne luksuriøse barnehagen blir dei holdt i aktivitet slik at dei ikkje får tid til alt for mange distraherande telefonsamtalar. På denne måten kan fotballforbunda nedvurdere både fotballspelarane og fruene samtidig. Det triste er at det sikkert er nødvendig. Var i alle fall slik under forrige VM.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå