Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #1 Skrevet 13. juni 2014 For en grusom mamma jeg er som ikke har penger til buss og kakefat til barnehagen. Er stor sommerfest i barnehagen, barna har laget pynt og ting, det blir musikk, mat og kos. Og jeg sitter i økonomisk krise og har 32 kr på konto og har ikke råd til å kjøpe noe godt å ha med eller buss dit. Føler meg helt grusom. Ekkel og vond klump i magen Anonymous poster hash: 9e0d5...426
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #2 Skrevet 13. juni 2014 Spør den du kjenner best om hjelp! Anonymous poster hash: 0d4e8...547
MrsMilla Skrevet 13. juni 2014 #3 Skrevet 13. juni 2014 kakefatet får bare være - sånn ble det, men buss må du få til om du trenger dette for å komme deg dit?... da ville jeg lagt igjen stoltheten heime og bedt de omkring deg om penger til bussen.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #4 Skrevet 13. juni 2014 Det som er ille er at du ikke har penger til bussen så du får hentet barnet og ikke penger til mat til barnet. Hvordan skulle du fått hentet ellers og kan du ikke bare ta med noen påsmurte skiver eller noe annet i den dur? Anonymous poster hash: ee69d...3df
Monica Skrevet 13. juni 2014 #5 Skrevet 13. juni 2014 Hadde jeg vært din venninne, så hadde jeg gledelig bakt en kake for deg, og gitt deg penger til bussen. Så spør de du kan om hjelp.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #6 Skrevet 13. juni 2014 Hvor bor du HI? Jeg låner deg gladelig noen hundrelapper! Anonymous poster hash: 24509...fef
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #7 Skrevet 13. juni 2014 Hvordan henter du barnet om du ikke har penger til bussen til barnehagen? Anonymous poster hash: 31681...af9
fordømte kvinnfolk Skrevet 13. juni 2014 #8 Skrevet 13. juni 2014 For en grusom mamma jeg er som ikke har penger til buss og kakefat til barnehagen. Er stor sommerfest i barnehagen, barna har laget pynt og ting, det blir musikk, mat og kos. Og jeg sitter i økonomisk krise og har 32 kr på konto og har ikke råd til å kjøpe noe godt å ha med eller buss dit. Føler meg helt grusom. Ekkel og vond klump i magen Anonymous poster hash: 9e0d5...426 Ta en liten tur i nærområdet og se etter noen flasker så du får kjøpt bussbillett, eller du kan sykle eller gå til barnehagen? Kaken er det sikkert ikke så farlig med.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #9 Skrevet 13. juni 2014 Hvor bor du HI? Jeg låner deg gladelig noen hundrelapper! Anonymous poster hash: 24509...fef Spørsmålene over ønsker jeg ikke å svare på, for da hadde jeg blitt gjenkjent Jeg bor på vestlandet. Og jeg vil ikke låne av noen siden jeg ikke helt vet når økonomien snur og jeg får penger igjen. Men tusen takk som byr, det var hyggelig av deg. Anonymous poster hash: 8fb42...af7
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #10 Skrevet 13. juni 2014 For en grusom mamma jeg er som ikke har penger til buss og kakefat til barnehagen. Er stor sommerfest i barnehagen, barna har laget pynt og ting, det blir musikk, mat og kos. Og jeg sitter i økonomisk krise og har 32 kr på konto og har ikke råd til å kjøpe noe godt å ha med eller buss dit. Føler meg helt grusom. Ekkel og vond klump i magen Anonymous poster hash: 9e0d5...426 Ta en liten tur i nærområdet og se etter noen flasker så du får kjøpt bussbillett, eller du kan sykle eller gå til barnehagen? Kaken er det sikkert ikke så farlig med. Er noen mil dit, desverre og sykkel har jeg ikke. :/ Anonymous poster hash: 8fb42...af7
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #11 Skrevet 13. juni 2014 For en grusom mamma jeg er som ikke har penger til buss og kakefat til barnehagen. Er stor sommerfest i barnehagen, barna har laget pynt og ting, det blir musikk, mat og kos. Og jeg sitter i økonomisk krise og har 32 kr på konto og har ikke råd til å kjøpe noe godt å ha med eller buss dit. Føler meg helt grusom. Ekkel og vond klump i magen Anonymous poster hash: 9e0d5...426 Ta en liten tur i nærområdet og se etter noen flasker så du får kjøpt bussbillett, eller du kan sykle eller gå til barnehagen? Kaken er det sikkert ikke så farlig med. Er noen mil dit, desverre og sykkel har jeg ikke. :/ Anonymous poster hash: 8fb42...af7 Hvordan skulle du henter barnet ditt i utgangspunktet? Anonymous poster hash: 17465...89c
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #12 Skrevet 13. juni 2014 Hvor bor du HI? Jeg låner deg gladelig noen hundrelapper! Anonymous poster hash: 24509...fef Spørsmålene over ønsker jeg ikke å svare på, for da hadde jeg blitt gjenkjent Jeg bor på vestlandet. Og jeg vil ikke låne av noen siden jeg ikke helt vet når økonomien snur og jeg får penger igjen. Men tusen takk som byr, det var hyggelig av deg. Anonymous poster hash: 8fb42...af7 Du kan få Bor du i Bergen? Anonymous poster hash: 90368...e4b
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #13 Skrevet 13. juni 2014 For en grusom mamma jeg er som ikke har penger til buss og kakefat til barnehagen. Er stor sommerfest i barnehagen, barna har laget pynt og ting, det blir musikk, mat og kos. Og jeg sitter i økonomisk krise og har 32 kr på konto og har ikke råd til å kjøpe noe godt å ha med eller buss dit. Føler meg helt grusom. Ekkel og vond klump i magen Anonymous poster hash: 9e0d5...426 Ta en liten tur i nærområdet og se etter noen flasker så du får kjøpt bussbillett, eller du kan sykle eller gå til barnehagen? Kaken er det sikkert ikke så farlig med.Er noen mil dit, desverre og sykkel har jeg ikke. :/ Anonymous poster hash: 8fb42...af7 Hvordan skulle du henter barnet ditt i utgangspunktet? Anonymous poster hash: 17465...89c Jeg kjenner en som jobber der som henter og leverer for meg av og til. Anonymous poster hash: 8fb42...af7
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #14 Skrevet 13. juni 2014 Du kan spørre noen av de andre foreldrene om og sitte på? Anonymous poster hash: fdce3...492
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå