Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #1 Skrevet 13. juni 2014 fra jobben på melding idag. Innkalling til brannøvelse mandag Jeg er sykemeldt pga. veldig dårlig form. Har vært til AID på sykehuset og er ganske dårlig i perioder. Kanskje ikke lurt om jeg dukker opp på denne øvelsen? Anonymous poster hash: 0a2d8...2e6
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #2 Skrevet 13. juni 2014 Kanskje lurt at du heller spør jobben din om dette? Anonymous poster hash: 1b033...882
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #3 Skrevet 13. juni 2014 fra jobben på melding idag. Innkalling til brannøvelse mandag Jeg er sykemeldt pga. veldig dårlig form. Har vært til AID på sykehuset og er ganske dårlig i perioder. Kanskje ikke lurt om jeg dukker opp på denne øvelsen? Anonymous poster hash: 0a2d8...2e6 Innkalt til brannøvelse når man er sykmeldt, er ikke det litt spesielt? Anonymous poster hash: 8ed9d...5c3
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #4 Skrevet 13. juni 2014 Sjefen bruker å sende ut meldinger/innkallinger til alle ansatte når det er møter hos oss. Helt vanlig det. Men jeg er jo sykemeldt. Ikke sikkert at hun tenkte over det når hun sendte det til meg. Skal høre med henne jeg :-) Anonymous poster hash: 0a2d8...2e6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå