Gå til innhold

Herregud, rompen min er gedigen!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg er så leeeei! Jeg er 171 cm og 64 kg. Har nylig gått ned 9.5 kg, men det rompefettet tviholder! Bruker str 44/46 i truser. Det er XL det! Skal ikke kroppen snart begynne å tære på bakenden? Hva kan jeg gjøre for å få en mindre stump?

 

 

Anonymous poster hash: 0c601...557

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vær heller glad :) Store rumper er sexy, og sunt når det ligger der.



Anonymous poster hash: db52b...d43
Skrevet

Løøøøøøøp, løp som om du har fanten i hæla, det hjelper ;)

 

Ellers må du rett og slett gi det litt tid, det tar litt tid etter vektnedgang før det fettet som er igjen får fordelt seg på kroppen, den kan forandre seg litt i tiden etter nedgang selv om vekten står stille.

 

Stor rumpe er jo fint da, mye finere enn liten rumpe og stor mage, det har jeg...



Anonymous poster hash: dda38...55d
Skrevet

Men hva bruker du i bukser?

 

Jeg er 161 og veier 80 kg, og fettet legger seg på lår og rumpe her, bruker samme str. som deg i truser. Og 44 i bukser, 42 i topper.

 

Bare synes det høres rart ut hvis vi har like diger rompe. Men mange menn digger diger rumpe da.



Anonymous poster hash: a649d...3cd
Skrevet

Lett er du. Så da må du være veldig tynn ellers. Folk opererer seg slik du ser ut :-D

 

Anonymous poster hash: db1a4...ce9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...