Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #1 Skrevet 13. juni 2014 Og jeg er så leeeei! Jeg er 171 cm og 64 kg. Har nylig gått ned 9.5 kg, men det rompefettet tviholder! Bruker str 44/46 i truser. Det er XL det! Skal ikke kroppen snart begynne å tære på bakenden? Hva kan jeg gjøre for å få en mindre stump? Anonymous poster hash: 0c601...557
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #2 Skrevet 13. juni 2014 Vær heller glad Store rumper er sexy, og sunt når det ligger der. Anonymous poster hash: db52b...d43
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #3 Skrevet 13. juni 2014 Løøøøøøøp, løp som om du har fanten i hæla, det hjelper Ellers må du rett og slett gi det litt tid, det tar litt tid etter vektnedgang før det fettet som er igjen får fordelt seg på kroppen, den kan forandre seg litt i tiden etter nedgang selv om vekten står stille. Stor rumpe er jo fint da, mye finere enn liten rumpe og stor mage, det har jeg... Anonymous poster hash: dda38...55d
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #4 Skrevet 13. juni 2014 Men hva bruker du i bukser? Jeg er 161 og veier 80 kg, og fettet legger seg på lår og rumpe her, bruker samme str. som deg i truser. Og 44 i bukser, 42 i topper. Bare synes det høres rart ut hvis vi har like diger rompe. Men mange menn digger diger rumpe da. Anonymous poster hash: a649d...3cd
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #5 Skrevet 13. juni 2014 Lett er du. Så da må du være veldig tynn ellers. Folk opererer seg slik du ser ut :-D Anonymous poster hash: db1a4...ce9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå