Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #1 Skrevet 13. juni 2014 jeg er til tider ganske plaget med at det lukter røyk.. selv om det ikke er noe røyk i nærheten.. Ikke sigarettrøyk, men mer sånn brent røyklukt liksom. det er altså akkurat som om denne lukten sitter i nesa.. noen som har opplevd det samme, og som vet hva det kan komme av?? Anonymous poster hash: 85dc9...360
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #2 Skrevet 13. juni 2014 jeg er til tider ganske plaget med at det lukter røyk.. selv om det ikke er noe røyk i nærheten.. Ikke sigarettrøyk, men mer sånn brent røyklukt liksom. det er altså akkurat som om denne lukten sitter i nesa.. noen som har opplevd det samme, og som vet hva det kan komme av?? Anonymous poster hash: 85dc9...360 Det har jeg og. Merket det første gangen etter at nabohuset brant ned for 15 år siden. Jeg vet ikke hvorfor jeg kjenner den røyklukta. Tar meg i å sniffe rundt, men det er jo aldri noe som brenner. Anonymous poster hash: c7604...905
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #3 Skrevet 13. juni 2014 Fikk det da jeg sluttet å røyke. Anonymous poster hash: 1bc2f...1ea
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #4 Skrevet 13. juni 2014 Jeg også. Spesielt når jeg kommer inn fra kulda. Ikke like fremtredende på sommeren. Anonymous poster hash: 142cc...15b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå