Gå til innhold

Er det fa...n meg mulig???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pga litt dårlig kommunikasjon før vi skulle ut av dørene i morges fikk vi det plutselig travelt. Så på 10 min fikk jeg fisket mini opp av sandkassen, vasket og skiftet bleie og på med rene klær, kledd og stelt meg selv. Helt uten kav og styr.

Nå skulle mannen på trening. Dvs pakke en bag med shorts, t-skjorte, håndkle og litt andre nødvendigheter. Det brukte han 34 minutt på! Med sukk og stønn, lange tirader om at det var umulig å finne noe i dette huset (alt låg der det hører til, med det er selvsagt ikke det første stedet man leter!) smelling med skapdører og åpne og lukke skuffer sikkert ti ganger.

Hvordan er det mulig? Og hvordan kan han fungere i jobb når noe så grunnleggende byr på så store problemer?

Det ble rett og slett ganske underholdende og på et iltert spørsmål om jeg ikke kunne hjelpe til litt svarte jeg at det ikke kunne falle meg inn! Å pakke gymbager ble jeg ferdig med for sånn ca 10 år siden og har pause helt til mini trenger hjelp.

Er det bare min mann, som ellers er så handy og strukturert av seg, som totalt mangler pakkegenet, eller kan det være en mannegreie?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannegreie. 

Mannebenet her er AKKURAT likedan.

SÅ jeg pakker alt til alle uansett hvor vi skal.

AKKURAT nå innså jeg at jeg mest sannsynlig er blitt rundlurt

Skrevet

Og hvorfor AKKURAT ble uthvet, her jeg ikke en fjerneste anelse om ... også to ggr. 

Skrevet

Det lyder kjennt.....

Har planer om at Lillebror ikke skal bli slik som voksen. Blir spennende å se om jeg lykkes med den planen...

Skrevet

Eg er velsigna med ein mann som bereknar akkurat nok tid til å kle på seg sjølv når vi skal noko, sjølv om vi har to barn som også skal ordnast. Og som alltid skal på do i minst 15 min, 5 min før vi skulle vore ute av døra :(

Eg skuldar på svigermor, ho skal også berre kvar gong det er knapt med tid. Mine foreldre er som meg, mindre enn 5 minutt for tidleg er som for seint å rekne.

Skrevet

Det her må være en eller annen form for manneallergi.

Min er ekstremt allergisk mot å pakke noe som helst. Derfor pakker han alltid alt i siste liten og vi ender opp akkurat som dere.

Jeg nekter å ende opp med å pakke for ham også.

Holder lenge for meg å pakke for meg og barna.

Guri så mye tid vi kunne spart hvis han hadde vært hakket mer forberedt.

Skrevet

Pakke og lete-genet følger ikke med i mannebeinpakka, kun i revidert utgave. Og de finnes kun i få eksemplarer samtidig som enda færre av de liker kvinner.

Skrevet

Min mann hadde først og fremst aldri kommet på at han skulle i noe gym. Så han hadde ikke trengt gymtøy.

Ellers så pakker jeg alt alltid når vi skal noen steder. Ellers risikerer vi at han ikke har noe matchende å gå med..

Jeg liker godt den rollen. Det betyr mer kontroll :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...