Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 13. juni 2014 #1 Skrevet 13. juni 2014 Jeg kjøpte en babyblå bikini på ebay. Toppen passa helt fint, men trusa var altfor liten. Må opp ihvertfall to str på den. Men jeg finner ikke truse i samme fargen. "Kan" jeg bruke en mønstrete truse, eller blir det helt feil? Siden stussen min er så stor i forhold til resten (tydeligvis), ser den kanskje enda større ut?
Bondejenta&lillegutt Skrevet 13. juni 2014 #2 Skrevet 13. juni 2014 Så lenge fargene passer ihop klart du kan d
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 13. juni 2014 Forfatter #3 Skrevet 13. juni 2014 (endret) da prøver jeg meg It´s not only only, but but Endret 13. juni 2014 av den perfekte mor
Sjokoladefantomet Skrevet 13. juni 2014 #4 Skrevet 13. juni 2014 Jeg bruker aldri overdel og truse i samme stoffmønster. Det går helt fint.. Og små bikinitruser sa du? Jeg bruker xs og 34/36 i vanlig klær. Men kjøper 38 og M i bikinitruser. Vi bor tross alt ikke i Rio ;-)
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #5 Skrevet 13. juni 2014 Jeg har striper på trusa og ensfarget topp Går helt fint det, syns faktisk det er penere Anonymous poster hash: 5a1b4...f51
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 13. juni 2014 Forfatter #6 Skrevet 13. juni 2014 Jeg må opp i XL på trusa tror jeg. Hadde M, men noe plastgreier som holdt trusa sammen røk faktisk da jeg prøvde å presse meg inn i den Synes den var bra frekk jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå