Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #1 Skrevet 13. juni 2014 Noen som har prøvd og vil dele erfaringene sine? Har prøvd alt på våre to barn, og las nettopp om dette... Anonymous poster hash: 2f65b...7a1
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #2 Skrevet 13. juni 2014 Vi prøver nå akupunktur på vår 12 åring. Jeg syns det høres litt dramatisk ut, men han er veldig klar på at han ønsker å prøve. Merker en liten bedring nå, og håper det gir full og varig effekt. Alt er verdt å prøve! Anonymous poster hash: cb1a6...6c4
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #3 Skrevet 13. juni 2014 Noen har effekt av kiropraktikk. Det samme med akupunktur. Det kan også være en idé å sjekke sinkstatusen til barna. Det kan dere gjøre selv ved å kjøpe Zink Talley på helsekosten. Sjekk fremgangsmåten på flasken. Enkel og god test. Hvis testen viser at barna har lave sinknivåer så begynn med sinktilskudd og B6-tilskudd. For barn holder det med en sinktablett 25 mg pr dag (Shift Super-sink tas lett opp i kroppen) og 3 mg vitamin B6 samtidig med sinken. Husker ikke hva merket heter, men dere får tak i 3 mg vitamin B6 (pyridoksin) på helsekosten også. Det er viktig at man samtidig kutter ut alt av sukker siden sukker er med på å tappe kroppen for mineraler og vitaminer, spesielt B-vitaminer. Noen barn tåler virkelig ikke noen utskeielser den tiden de skal få opp nivåene sine, så det gjelder å være konsekvent. Etter en-to måneder så sjekker dere sink-nivåene med Zink-Talley igjen - det kan ta tid å få opp nivåene. Er man konsekvent med å kutte sukker og å ta tilskudd så bruker man som regel å merke effekt etter 2-3 uker. Ekstra effektivt sammen med akupunktur. Og eventuelle låsninger i rygg/bekken bør gjerne utelukkes eller behandles først. Anonymous poster hash: f8c69...902
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #4 Skrevet 13. juni 2014 Noen har effekt av kiropraktikk. Det samme med akupunktur. Det kan også være en idé å sjekke sinkstatusen til barna. Det kan dere gjøre selv ved å kjøpe Zink Talley på helsekosten. Sjekk fremgangsmåten på flasken. Enkel og god test. Hvis testen viser at barna har lave sinknivåer så begynn med sinktilskudd og B6-tilskudd. For barn holder det med en sinktablett 25 mg pr dag (Shift Super-sink tas lett opp i kroppen) og 3 mg vitamin B6 samtidig med sinken. Husker ikke hva merket heter, men dere får tak i 3 mg vitamin B6 (pyridoksin) på helsekosten også. Det er viktig at man samtidig kutter ut alt av sukker siden sukker er med på å tappe kroppen for mineraler og vitaminer, spesielt B-vitaminer. Noen barn tåler virkelig ikke noen utskeielser den tiden de skal få opp nivåene sine, så det gjelder å være konsekvent. Etter en-to måneder så sjekker dere sink-nivåene med Zink-Talley igjen - det kan ta tid å få opp nivåene. Er man konsekvent med å kutte sukker og å ta tilskudd så bruker man som regel å merke effekt etter 2-3 uker. Ekstra effektivt sammen med akupunktur. Og eventuelle låsninger i rygg/bekken bør gjerne utelukkes eller behandles først. Anonymous poster hash: f8c69...902 Dette var nytt for meg. Hvordan påvirker sinkstatusen sengevæting? Anonymous poster hash: 6cd67...9c6
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #5 Skrevet 13. juni 2014 Dette var nytt for meg. Hvordan påvirker sinkstatusen sengevæting? Anonymous poster hash: 6cd67...9c6 Jeg husker ikke mekanismen bak akkurat nå. Men har sett det flere ganger i praksis at det fungerer. Noen kan også ha nytte av magnesiumtilskudd. Om du googler zink deficiency og bedwetting så vil jeg tro du finner en god del. Anonymous poster hash: f8c69...902
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå