Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #1 Skrevet 13. juni 2014 Har noen det slik? Jeg hadde siste dag m mens i forgårs. Nå syns jeg det lukter litt.. utfloden er normal ellers.. Hva ellers kan det være? Kan hende det har vært slik før også, men at jeg nå er mer opptatt av det pga ny kjæreste.. Anonymous poster hash: 0ebdc...bc6
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #2 Skrevet 13. juni 2014 Har noen det slik? Jeg hadde siste dag m mens i forgårs. Nå syns jeg det lukter litt.. utfloden er normal ellers.. Hva ellers kan det være? Kan hende det har vært slik før også, men at jeg nå er mer opptatt av det pga ny kjæreste.. Anonymous poster hash: 0ebdc...bc6 Hva lukter det når det lukter alkalisk? Anonymous poster hash: 55e3e...4f4
Suzie Que Skrevet 13. juni 2014 #3 Skrevet 13. juni 2014 Heller alkalisk enn sur lukt, tenker nå jeg.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #4 Skrevet 13. juni 2014 Det skal jo være surt der, ikke alkalisk. For å drepe bakterier, sopp osv Anonymous poster hash: 43d57...acf
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #5 Skrevet 13. juni 2014 Ja, stort sett litt lukt Anonymous poster hash: 536cf...90f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå