Gå til innhold

Noen som har peiling..mage/tarm trøbbel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til legen om en ukes tid, men kanskje noen her har peiling eller samme symptomene?

Magesmerter i 1 mnd, må på do alt fra 1 til 10 ganger i døgnet. Da kommer det masse luft, ferskt blod, litt diare og litt vanlig avføring..beklager detaljene...

Har blitt værre etterhvert, kommer gjerne rett etter at jeg har spist men ikke alltid. Er oppblåst i magen. Når smertene setter inn, luftsmerter?..må jeg komme meg fortest mulig på do, ellers klarer jeg ikke å holde meg.. Veldig plagsomt når man er på jobb.. Er lei av å ha vondt i magen hver dag og være i nærheten av doen..

Noen som vet hva det kan være?

Anonymous poster hash: 8c68b...fb9
  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal til legen om en ukes tid, men kanskje noen her har peiling eller samme symptomene?

Magesmerter i 1 mnd, må på do alt fra 1 til 10 ganger i døgnet. Da kommer det masse luft, ferskt blod, litt diare og litt vanlig avføring..beklager detaljene...

Har blitt værre etterhvert, kommer gjerne rett etter at jeg har spist men ikke alltid. Er oppblåst i magen. Når smertene setter inn, luftsmerter?..må jeg komme meg fortest mulig på do, ellers klarer jeg ikke å holde meg.. Veldig plagsomt når man er på jobb.. Er lei av å ha vondt i magen hver dag og være i nærheten av doen..

Noen som vet hva det kan være?

Er selv plaget med mage/tarm og vil gjerne høre hvordan det har godt hos legen. Vil gjerne også anbefale å ta en titt på hjemmesiden til Lab1 (www.lab1.no)

Skrevet

Mageproblemene skyldes ulcerøs kolitt desverre.. Men har startet med medisiner og blitt raskt bedre, merker ikke noe til det nå og håper det varer :)

Skrevet

Mine mageproblemer med blod, slim og smerter pluss hyppig løping til toalettet var Crohns. Kontakt fastlegen og be om å få levere prøve av avføring. Jeg er i full jobb og har lite plager nå om dagen. Lykke til, dette ordner seg. Men ikke vent med å kontakte legen.

Anonymous poster hash: ad0bd...034

Skrevet

Sorry, ser du skal til legen. Det er bra:)

Anonymous poster hash: ad0bd...034

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...