Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #1 Skrevet 13. juni 2014 Har tatt to uker ferie fra jobb mens ungene er hos meg og to uker ferie mens ungene er hos faren sin. (har dem 3 uker hver om sommeren) Så har jeg bestilt reise sammen med mannen for å dra til England til familien hans de to ukene, han skal jobbe litt og også treffe familien. Men nå har jeg så dårlig samvittighet for at jeg ikke tar med barna Vi tok jo disse to ukene fordi vi hadde lyst å dra alene i et par uker, og vi hadde med barna i 2,5 uker i fjord. De får jo dra til Sverige med pappa, så de får jo ferie.. Jeg satte meg ned å gråt etter billettene var bestilt, og manne ristet på hodet og kunne ikke forstå hvorfor jeg var så lei meg Dette er første sommerferien jeg drar uten dem, i 4 år nå har jeg tatt dem med på dyre sommerferier med fly. Er det egoistisk av meg å dra på ferie uten barna? Føler jeg er så langt bort fra dem så lenge.. Anonymous poster hash: d47c1...25f
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #2 Skrevet 13. juni 2014 Neimen kjære vene, dette er da ikke noe å ha dårlig samvittighet over!Nyt turen din du. Ungene dine koser seg, og du får jo fortsatt sommerferie sammen med dem? Anonymous poster hash: c70d4...0aa
FrukenB Skrevet 13. juni 2014 #3 Skrevet 13. juni 2014 Har også alltid tatt med jenta mi på sydenturer eller til Hunderfossen hvert år. I år blir vi hjemme og drar på noen dagsturer hit og dit, så får faren hennes finne på noe i år. Sydenturen skal jeg ta med samboeren når skolen har startet. Den turen er med vilje uten barn, for dette blir siste sommeren på mange år uten barn, da vi er på vei med vårt første felles barn og planlegger et til ikke så lenge etterpå. Rett og slett en kjærestetur uten barn! Må jo ta vare på forholdet også <3
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #4 Skrevet 13. juni 2014 Hadde hatt dårlig samvittighet jeg og Anonymous poster hash: 9fe17...652
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #5 Skrevet 13. juni 2014 Ja det skal jo være sånn at vi to får litt tid sammen, bare oss. Jeg har to uker ferie sammen med ungene og når de kommer tilbake, men vi skal jo ikke reise noe da. Skal ta dem med på ferie til neste år, jeg bare følte meg så ussel som ikke tar dem med i år! Selv om jeg vet at de kommer til å ha en flott sommer uansett. Ikke lett det der HI Anonymous poster hash: d47c1...25f
Gjest lillehi Skrevet 13. juni 2014 #6 Skrevet 13. juni 2014 Nyt ferien din med god samvittighet😃 så kan du jo kjøpe med en spennende sommerpresang til de😃 god tur💕
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #7 Skrevet 13. juni 2014 Nyt ferien din med god samvittighet så kan du jo kjøpe med en spennende sommerpresang til de god tur Skal kjøpe dem noe veldig fint Takk Anonymous poster hash: d47c1...25f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå