Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #1 Skrevet 13. juni 2014 Typen har ikke orka å prate med meg hele uka fordi han er syk. Han sa han ikke hadde prata med en sjel siden han ble syk mandag. Men samtalelisten hans er full av anrop. Hvorfor lyve om noe så simpelt. IGJEN! har fått nok jeg. Han kan heller finne seg et annet sted å sove! Anonymous poster hash: ea37a...591
☆☆☆ Skrevet 13. juni 2014 #2 Skrevet 13. juni 2014 Kanskje han ikkje synes noko om å prate med ei som snokar på telefonen hans?
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #3 Skrevet 13. juni 2014 Han snokar på telefonen min kvar dag. Synes ikkje han er så heilag då. Anonymous poster hash: ea37a...591
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #4 Skrevet 13. juni 2014 Hva slags forhold er dette egentlig? Anonymous poster hash: 9e3e8...cf1
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #5 Skrevet 13. juni 2014 Det virker som deres forhold ikke er det rette for dere hvis dere ikke kan prate sammen, og begge snoker i mobilen til den andre. Anonymous poster hash: 8fb5f...cb3
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #6 Skrevet 13. juni 2014 Hvorfor være i et forhold der man lyver og snoker? Anonymous poster hash: b23e8...4b5
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #7 Skrevet 13. juni 2014 Er dere 14 år? Anonymous poster hash: 9f538...683
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #8 Skrevet 13. juni 2014 Heilt rektig det. Eg stolar ikkje på han lengre. Det har eg mine gronnlag til. Han er håplaus. Han vil aldri prate om noko. Kvar gong eg spør om noko bli han sur. Kvar gong eg tek han i lyge til meg og eg vil prate om det så nektar han totalt. Einaste me er for kvarandre er venner. Eg er lei av å ikkje kunne ha ein meire positiv kvardag. Å då irritera det meg at han ikkje orka å prate med meg, men pratar med alle andre. Til og med godtek eg at han har sex med andre. Mens meg vil han ikkje ha med ei gong. Så kva er eg for han egentlug. Et ovetnattingsted og en plass og spise. Jeg er møkk lei.. Anonymous poster hash: ea37a...591
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #9 Skrevet 13. juni 2014 Heilt rektig det. Eg stolar ikkje på han lengre. Det har eg mine gronnlag til. Han er håplaus. Han vil aldri prate om noko. Kvar gong eg spør om noko bli han sur. Kvar gong eg tek han i lyge til meg og eg vil prate om det så nektar han totalt. Einaste me er for kvarandre er venner. Eg er lei av å ikkje kunne ha ein meire positiv kvardag. Å då irritera det meg at han ikkje orka å prate med meg, men pratar med alle andre. Til og med godtek eg at han har sex med andre. Mens meg vil han ikkje ha med ei gong. Så kva er eg for han egentlug. Et ovetnattingsted og en plass og spise. Jeg er møkk lei.. Anonymous poster hash: ea37a...591 Det du beskriver er jo ikke i nærheten av å være et forhold! Så heis deg selv opp etter nakken og kom deg unna fyren. Det trenger ikke være så mye galt med noen av dere, men det er i hvert fall sikkert at dere ikke er noe bra for hverandre. Det du uten tvil må slutte med er å godta er å la deg behandle på denne måten du beskriver her. Så lenge du "godtar" det så er det ingen grunn for ham å behandle deg noe bedre. Så DU må ta ansvar for ditt liv og din lykke - og det er tydeligvis ikke sammen med denne mannen. Så - dropp hele fyren og bestem deg for å nyte sommeren. Ingen tid som er bedre enn nå til å kikke på kjekke menn Du får det mye bedre uten denne mannen, så tenk på det som en lettelse for deg selv å bli singel. Og nyt det! Anonymous poster hash: 831e4...9f0
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #10 Skrevet 13. juni 2014 Han har sex med andre og IKKE DEG? Du er ei dørmatte til de grader! Selvrespekt er tingen! Anonymous poster hash: e05e0...28e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå