Gå til innhold

Elsk eller hat, veldig usikker faktisk..

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

No er sprinkelsenga klargjort for minsta på snart 7 mnd, og planen er at ho frå og med i dag ikkje lenger ligg i vogge. Timinga er halvdårlig, i går kveld/natt våkna ho ca 100 gongar grunna hoste og endte opp med å sove i senga vår. Men likevel skal ho no over på eige rom. Ikkje umulig at det blir ny natt i dobbeltsenga.

Det skal bli deilig å kunne lese på senga utan å uroe babyen med lys, og å kunne puste utan å vere redd for å vekke ho. Samtidig er det så vemodig at babyen vår er blitt stor. Ei epoke er over, nesten..

Endret av ★
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er sårt og vemodig, ja - og samtidig er det jo nødvendig og fint at hun vokser til. Blir potensielt noen møkkanetter, da - denslags er i bunn og grunn en pappajobb, fant vi ut.

Skrevet

Eldste sov som ein stein og flytta utan reaksjon. Håpar på det samme for ynste. Ho er jo allereie vand med å ligge aleine 19.30-23.30. Men noko seier meg at denne ikkje er like fleksibel som forrige, ja. Ho er heldigvis så godt som nattavvent av seg sjølv.

Skal bli spennande framover :)

Skrevet

Og no viser det seg at mor skal på quiz i dag, og far må ta seg av første natt i sprinkelseng. Gruar meg :(

Skrevet

Min erfaring er at dette grue seg-greiene alltid er overdrevent. Det er verre å tenke på det enn å gjennomføre. Nå er det ikke sikkert du er like lite realistisk som meg, men det er altså det jeg har erfart. Tvi tvi!

Skrevet

Ho søv dagdubb på sitt halvferdige rom no, ser ikkje ut til å hate sprinkelsenga i alle fall. Første gang på vekesvis ho er blitt lagt i våken tilstand med suksess. Håpar det fortsetter slik :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...