Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #1 Skrevet 13. juni 2014 Har endelig avvvent min 12 mnd gamle datter med flaske om natta. Hun fikk 2 ganger per natt! Pga sykdom har vi ikke orket å ta tak i det før nå. Avvenning gikk fint, men nå er hun syk igjen og har spist litt lite i dag. I natt våknet hun og gråt hysterisk men hun peker der flaska pleide å gis. Hun nærmest vrir seg ut av armene mine og vil ned. Sånn var hun ikke ved avvenning engang. Gir dere flaske i enkelte tilfeller eller er det stopp når dere har avvent? Hun har ikke spist så lite at hun "dør av sult", men generelt mindre gjennom dagen pluss lite kveldsmat. Eneste jeg fikke i henne var 100 ml velling. Men spørsmålet mitt er som nevnt: gi dere nattmat ved sykdom eller om de har spist lite? Eller skal jeg være hard? Vet selv at jeg ikke føler særlig sult om natta, men kan jo være annerledes for andre. Anonymous poster hash: 16e21...307
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #2 Skrevet 13. juni 2014 Ville hatt en flaske med vann tilgjengelig ved sengen. Det kan jo hende hun var tørst. Anonymous poster hash: a4dd9...4a7
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #3 Skrevet 13. juni 2014 Vann har vi, det var ikke det. Anonymous poster hash: 16e21...307
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #4 Skrevet 13. juni 2014 Vi gikk bort fra nattflaske til koseflaske før han skal legge seg. Setter på en koselig tegnefilm og koser i armkroken med varm flaske før vi pusser tenner og går opp i senga. Passer også på at han har spist godt før flaska, enten en kveldsskive eller litt grøt. Da "varer" han hele natten. Vær streng om natten det lønner seg i lengden. Anonymous poster hash: edfc5...b79
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #5 Skrevet 13. juni 2014 Her avvente han seg sjølv rundt 7 mnd, men drikk vatn om natta. Men nokon gonger, f.eks. når han er sjuk eller får tenner vil han ha mat, verkar rett og slett litt "smertestillande" her i huset :-) Anonymous poster hash: 02d70...15d
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #6 Skrevet 13. juni 2014 Vi gikk bort fra nattflaske til koseflaske før han skal legge seg. Setter på en koselig tegnefilm og koser i armkroken med varm flaske før vi pusser tenner og går opp i senga. Passer også på at han har spist godt før flaska, enten en kveldsskive eller litt grøt. Da "varer" han hele natten. Vær streng om natten det lønner seg i lengden. Anonymous poster hash: edfc5...b79 Jeg var streng, men har ikke sett henne sånn før. Hun sovna jo til slutt, men tenkte hun sikkert var sulten pga hun spiste minimalt til kvelds. Fæl mamma :/ Anonymous poster hash: 16e21...307
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #7 Skrevet 13. juni 2014 Min på straks 1 år sluttet med mat på natta da han var 2 mnd. Ikke fått flaske heller. Har alltid hatt en flaske før han legger seg. Anonymous poster hash: 123f2...3ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå