Gå til innhold

Hva er typisk din mann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke greier har han?

Her i huset er det blant annet:

- snakker i telefon og det plutselig bryter. Han er ikke den som ringer tilbake. Han tenker at jeg eller den han snakker med ringer tilbake om det var noe mer vi lurte på. Idag f. eks ringte jeg for å gi en beskjed på vei hjem, så midt i snakkinga bryter det (møkkamobilen min). Det HØLJA ute og dette visste han, så jeg gadd ikke ringe tilbake for skjermen var klissvåt. Etter 10 minutter ringer han tilbake og sier "du hadde ikke tenkt å ringe tilbake du".

- koster ALDRI bort smuler fra kjøkken/gulv. Dødsirriterende, skjønner ikke åssen han klarer å lage sååå mye smuler etter en frokost!

- treig ut døra når vi skal rekke noe

- ikke ha evne til å sette på plass sko eller henge opp jakker

Anonymous poster hash: 9f08b...653
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Negative? Hmm, mange.. Han er lat, sitter for mye på tlf, tar sv seg sko foran døra, griser på kjøkkenet, spiser som en gris, ligger for mye i badekaret, grådig. Positive er det mange av og, heldigvis flest!!:-)

Anonymous poster hash: 9eab9...b4d

Skrevet

- Å hjelpe andre i slekta uten å få noe igjen for det. Er veldig handy så hjelper til med både bilmekking og snekkering.

- Ordner det meste av praktiske ting i hjemmet. Veldig nøye og grundig.

- Å brette klær og ta inn og ut av oppvaskmaskin.

- Får ofte andre til å smile og le med humoren sin.

Så de litt mer negative sidene:

- Lar alltid skapdørene stå åpne etter at han har hentet noe på kjøkken eller bad.

- Putter ikke skoene i skohylla som jeg har bedt om tusenvis av ganger.

- Kan ikke å skifte dorull.

- Lar bløte håndduker ligge på gulvet etter dusjing.

Alt dette er ikke noe jeg orker å si hver gang. Han er visst uformbar på disse områdene. Jeg kunne nevnt mere småplukk men tenker at han har masse positive sider også som er typisk han:) hvis ikke hadde jeg jo ikke vært sammen med han.

Anonymous poster hash: b2478...317

Skrevet

Min er en høyst oppegående, høyt utdannet og intelligent fyr, men å sette noe som helst inn i oppvaskmaskinen later til å være over hans fatteevne! Ufattelig irriterende!!

Anonymous poster hash: 526a7...3eb

Skrevet

Han er svært høyt utdannet med en ansvarsfull og krevende jobb. Meeen han piller seg mye i nesa. Veldig mye!

Anonymous poster hash: 77bd4...017
Skrevet

En ting som er typisk er når han lager frokost, og skal klekke speilegg.

Det gjør han litt for hardt så det kommer alltid eggehvite og litt plomme på komfyren som han aldri vasker bort! Blir sprø :-p

Ellers så er det ikke noe mere :-)

Anonymous poster hash: f7a5c...b8f

Skrevet

At han er utrolig distré/glemsk. Kan ikke huske en dag han ikke spør meg om jeg har sett briller, nøkler, mobil eller lommebok. Merkelig nok forventer at JEG husker HANS ting.

Skrevet

Mannen min har mange flotte sider, men akkurat nå føler jeg for å henge meg opp i de mer neagtive:

- fiser utenfor huset, uten sjenanse for naboene

- han snyter seg i dusjen!

- slår aldri av lyset etter seg, eller komfyren

- tar aldri med seg søpla ut av bilen

- piller nese i bilen og ruller det mellom fingrene så det faller i dørken (mens jeg er der!!)

Av og til lurer jeg på hvordan han fiksa seg dame.... :P

Anonymous poster hash: a1cc6...7f7
Skrevet

Han er perfeksjonist, og det er gjerne på andre områder enn meg. 

Han har lite forståelse for at andre ikke er like entusiastisk til uteaktiviteter som han.

Han henger håndkle på dusjen, gjerne flere over hverandre.

Han bytter sokker mange ganger til dagen.

Så leser han kjedelig tunge bøker (eller på nett), gir meg referat og forventer diskusjon om innholdet

Han tror jeg vet hvor alt ligger til enhver tid

Skrevet

Han har støv på hjernen og ryddemani. Har moderert seg litt etter at vi fikk unger, men det henger igjen noen nykker fremdeles.

Flaks for ham at han er sammen med et rotehue. :P

Skrevet

- Ja håndklær ligger klissvåte på badet

- Klarer virkelig ikke å skifte søppelpose, og heller ta med søppel ut å kaste det

- det ligger sokker etter han overalt!

- vasker ikke komfyren etter seg

Skrevet

- Piller seg i nesa!

- Tørker aldri opp etter seg om han griser med mat på bord/kjøkkenbenk!

- Legger aldri skitne klær i skittentøyskurven på vaskerommet, hiver de bestandig på gulvet. På soverommet bare kaster han klærne foran klesskapet, gidder aldri og legge de på plass! Finner mange sokker under sengen.

- Vasker aldri toalettet etter seg om han griser der. Ekkeeeelt !!

- Fyller vasken med hår under barbering!

- Drikker alt for mye brus.

- ROTER! Så jævlig irriterende, spesielt hvis jeg akkurat har ryddet.

Sikkert mer som jeg ikke kommer på i farta. Men bortsett fra det er han gullegod, flink pappa og veldig kjekk ;) Elsker han av hele mitt hjerte, og kunne merkelig nok ikke vært foruten ;):D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...