Gå til innhold

Er så forelska og trenger sårt råd:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har kjent hverandre i ca 10 år. Første gang jeg møtte han (på vgs) synes jeg han var så kjekk. Han prøvde å sjekke meg opp men "alle" frarådet meg det siden han var det man kan kalle en skikkelig player. Men kjemien var der med en gang.

Vi begynte å henge mer og mer sammen, siden vi var i samme gjeng og ble ordentlige gode venner. Faktisk med en gang. Siden den gangen har det vært "oss"..

Han er den jeg kan fortelle alt til og jeg er den han forteller alt til også.

Han er av den typen som har vært i få forhold. Den typen som alltid får med seg en dame hjem fra byen.

Han sier at han ikke har møtt den rette og spøker med at jeg er den eneste damen i livet hans.

Han er fantastisk på alle andre måter.

Han er også superflink med datteren min og de har et fantastisk forhold. Etter at faren hennes døde har han vært en god støtte og vært en av de som virkelig har stilt opp. Hun kaller han for bestevenn, forresten:)

Så jeg trenger sårt råd her. Burde jeg fortelle det til han? Fortelle hva jeg føler? Har virkelig prøvd å glemme han,. Har vært på noen dater, men det eneste jeg tenker er at ingen er som han. Og det har bare forsterket følelsene. Har prøvd å ikke ha så mye kontakt også, men da savner jeg han og han sier at han savner meg!

Min nærmeste venninner vet det og alle sier at jeg burde fortelle det. De sier også at de alltid har trodd at det vil bli oss og at "alle" andre ser at vi er perfekte for hverandre og at det var bare et spørsmål om tid før vi så det selv..

Beklager at dette ble langt og rotete. Håper likevel noen vil svare og kanskje dele et råd eller et eller annet:)

Anonymous poster hash: 18968...cd7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har kjent hverandre i ca 10 år. Første gang jeg møtte han (på vgs) synes jeg han var så kjekk. Han prøvde å sjekke meg opp men "alle" frarådet meg det siden han var det man kan kalle en skikkelig player. Men kjemien var der med en gang.

Vi begynte å henge mer og mer sammen, siden vi var i samme gjeng og ble ordentlige gode venner. Faktisk med en gang. Siden den gangen har det vært "oss"..

Han er den jeg kan fortelle alt til og jeg er den han forteller alt til også.

Han er av den typen som har vært i få forhold. Den typen som alltid får med seg en dame hjem fra byen.

Han sier at han ikke har møtt den rette og spøker med at jeg er den eneste damen i livet hans.

Han er fantastisk på alle andre måter.

Han er også superflink med datteren min og de har et fantastisk forhold. Etter at faren hennes døde har han vært en god støtte og vært en av de som virkelig har stilt opp. Hun kaller han for bestevenn, forresten:)

Så jeg trenger sårt råd her. Burde jeg fortelle det til han? Fortelle hva jeg føler? Har virkelig prøvd å glemme han,. Har vært på noen dater, men det eneste jeg tenker er at ingen er som han. Og det har bare forsterket følelsene. Har prøvd å ikke ha så mye kontakt også, men da savner jeg han og han sier at han savner meg!

Min nærmeste venninner vet det og alle sier at jeg burde fortelle det. De sier også at de alltid har trodd at det vil bli oss og at "alle" andre ser at vi er perfekte for hverandre og at det var bare et spørsmål om tid før vi så det selv..

Beklager at dette ble langt og rotete. Håper likevel noen vil svare og kanskje dele et råd eller et eller annet:)

Hvis dere ikke har fått det med dere så er dette min aller bestevenn! 😊

Skrevet

Kanskje han har det på samme måten, men er redd for å si noe til deg fordi han er redd vennskapet skal endre seg om du ikke føler det på samme måten?

Virker jo som om han virkelig bryr seg om både deg og barnet ditt. Og han savner deg når dere ikke er sammen.

Er det lenge siden faren til barnet døde?

Var denne mannen kompis med barnefaren?

Kan hende har han en del sperrer som hindrer han i å ta dette opp med deg? For kort tid etter at barnefar døde? Noen gutter er ekstremt opptatt av at de aldri innleder et forhold til dama til en kompis også.

Jeg tenker at du har to valg. Fortsette som før. Eller snakke med ham. Eller kanskje et tredje valg også...

du kan jo også be ham på en kveld hos deg hvor dere kan kose dere sammen etter at barnet ditt har lagt seg. Hopp opp i sofaen sammen med ham, drikk litt vin og rett og slett begynn å flørte med ham. Ikke altfor diskret - de fleste menn forstår ikke hint! ;) Da ser du hvordan han reagerer.

Anonymous poster hash: 81989...9e3
Skrevet

Lykke til! :)

(glemte å si det)

Skrevet

Kanskje han har det på samme måten, men er redd for å si noe til deg fordi han er redd vennskapet skal endre seg om du ikke føler det på samme måten?

Virker jo som om han virkelig bryr seg om både deg og barnet ditt. Og han savner deg når dere ikke er sammen.

Er det lenge siden faren til barnet døde?

Var denne mannen kompis med barnefaren?

Kan hende har han en del sperrer som hindrer han i å ta dette opp med deg? For kort tid etter at barnefar døde? Noen gutter er ekstremt opptatt av at de aldri innleder et forhold til dama til en kompis også.

Jeg tenker at du har to valg. Fortsette som før. Eller snakke med ham. Eller kanskje et tredje valg også...

du kan jo også be ham på en kveld hos deg hvor dere kan kose dere sammen etter at barnet ditt har lagt seg. Hopp opp i sofaen sammen med ham, drikk litt vin og rett og slett begynn å flørte med ham. Ikke altfor diskret - de fleste menn forstår ikke hint! ;) Da ser du hvordan han reagerer.

Tusen takk 😊

Ja det er på en måte de valgene jeg har.. Har prøvd å gå videre, men det er vanskelig. Funker dårlig siden følelsene er så sterke.

Vi er ofte sammen bare vi to. Jeg har som jeg skrev prøvd å holde litt avstand og ikke ha så mye kontakt i det siste, som er vanskelig og ganske unaturlig til å være oss, men vi skal faktisk ses i kveld. Han ville...

Faren døde da jeg gikk gravid. Hun går på barneskolen nå..

De kjente hverandre ja, vi var alle i samme gjeng.

Ååh, det er så vanskelig! Føler jeg sprekker hvis jeg ikke sier noe...

Skrevet
Tusen takk

Ja det er på en måte de valgene jeg har.. Har prøvd å gå videre, men det er vanskelig. Funker dårlig siden følelsene er så sterke.

Vi er ofte sammen bare vi to. Jeg har som jeg skrev prøvd å holde litt avstand og ikke ha så mye kontakt i det siste, som er vanskelig og ganske unaturlig til å være oss, men vi skal faktisk ses i kveld. Han ville...

Faren døde da jeg gikk gravid. Hun går på barneskolen nå..

De kjente hverandre ja, vi var alle i samme gjeng.

Ååh, det er så vanskelig! Føler jeg sprekker hvis jeg ikke sier noe...

Virker som om han har stilt opp for deg og datteren din og bryr seg om dere.

Se hvordan det går i kveld :) Hvis du i perioder har holdt deg unna ham så har jo du også sendt motsigende signaler, så er ikke sikkert han har noen anelse om hva du føler.

Så hopp i det! :)

Lykke til! :)

Ps... oppdater gjerne etter hvert.

Skrevet

Kanksje han er redd for å bli avvist igjen hvis han har skjekket deg opp tidligere uten hell? Ut over det vil jeg bare minne deg på at den som intet våger, intet vinner! Lykke til! :)

Anonymous poster hash: e763f...b6d
Skrevet

Send ut noen følere ala 'alle sier at vi er det perfekte par og tror det blir oss til slutt. Hva tror du?' eller spør hva han tenker om det.

Anonymous poster hash: 5c8da...418

Skrevet

Tusen takk dere 😊

Får se om jeg er tøff nok i kveld.. Er bare så redd for å ødelegge vennskapet vårt. Vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre uten han i livet mitt. Ikke er han en kjæreste-type heller.

Herregud, jeg skjelver her. Har en diger klump i magen.

Han kommer hvert øyeblikk!!

Skal oppdatere dere uansett jeg!

Skrevet

Å ,så spennende. Lykke til :) Venter spent på oppdatering :)

Skrevet

Ønsker deg så mye lykke til!

Håper virkelig at det blir en fantastisk kveld for dere!! Ut fra hva du skriver så stikker nok forholdet deres litt dypere enn det dere/han tror. Men han kan sikkert trenge litt tid til å fordøye hva han faktisk føler og at det er gjensidig og greit etter du forteller:-)

Anonymous poster hash: 37085...7bd

Skrevet

Hei igjen:)

Tenkte jeg ville gi dere en aldri så liten oppdatering!

Vi var som sagt sammen på fredag og hadde en veldig fin kveld. Jeg var veldig usikker på om jeg skulle si noe eller ikke.

Var så nervøs og spent. Rett og slett uvel.

At jeg i det hele tatt greide å snakke og smile og le var ganske utrolig;)

Etter et (veldig) bra tips herfra så sa jeg at alle rundt oss sier at vi er perfekte for hverandre. Og da var det egentlig gjort.

Stemningen ble helt annerledes. Han ble dønn alvorlig og spurte meg rett ut om jeg hadde følelser. Jeg fortalte hva jeg følte og VET DERE HVA DA? Han føler det samme for meg!!!!

😄😄😄😄

Så kvelden ble mildt sagt ganske perfekt og jeg er så lykkelig og greier ikke å slutte å smile. Vi har vært sammen så og si hele helgen og selvom vi har bestemt oss for å ta det rolig så planlegger vi allerede å reise bort om et par helger siden barnet skal på overnattingsbesøk da.

Klarer ikke slutte å smile ❤️

Hilsen verdens lykkeligste (ja faktisk)

Skrevet

Gud, for en herlig tråd! :) Ønsker dere alt godt for fremtiden!

Skrevet

Hei igjen:)

Tenkte jeg ville gi dere en aldri så liten oppdatering!

Vi var som sagt sammen på fredag og hadde en veldig fin kveld. Jeg var veldig usikker på om jeg skulle si noe eller ikke.

Var så nervøs og spent. Rett og slett uvel.

At jeg i det hele tatt greide å snakke og smile og le var ganske utrolig;)

Etter et (veldig) bra tips herfra så sa jeg at alle rundt oss sier at vi er perfekte for hverandre. Og da var det egentlig gjort.

Stemningen ble helt annerledes. Han ble dønn alvorlig og spurte meg rett ut om jeg hadde følelser. Jeg fortalte hva jeg følte og VET DERE HVA DA? Han føler det samme for meg!!!!

😄😄😄😄

Så kvelden ble mildt sagt ganske perfekt og jeg er så lykkelig og greier ikke å slutte å smile. Vi har vært sammen så og si hele helgen og selvom vi har bestemt oss for å ta det rolig så planlegger vi allerede å reise bort om et par helger siden barnet skal på overnattingsbesøk da.

Klarer ikke slutte å smile ❤️

Hilsen verdens lykkeligste (ja faktisk)

Så fantastisk! Det var jo perfekt. Gratulerer med kjærligheten!

Skrevet

OMG så koselig:)

Anonymous poster hash: b3704...1e5
Skrevet

Dette var en solskinnshistorie som jeg virkelig trengte i dag :) Gratulerer så mye og lykke til videre, dere høres helt perfekte ut for hverandre! Heia kjærligheten! <3

Anonymous poster hash: eed1b...ca4

Skrevet

Tusen takk 😊❤️

Skrevet

Nå fikk jeg faktisk en liten tåre i øyekroken...

Gratulerer! 

Skrevet

Tårer i øyekroken her og. Gratulerer ;)

Anonymous poster hash: 2e9c4...3fa

Skrevet

For en nydelig liten historie! Hurra for dere!

Skrevet

Dere er så gode ❤️

Tusen takk.

Skrevet

Så herlig :)

Ønsker dere masse lykke til videre! ♥

Takk for at du oppdaterte! Dagens gladnyhet! :D

Skrevet

Tårer i øynene og gåsehud her. Veldig glad på deres vegne :-) <3

Håper jeg får kjenne på den følelsen igjen :-)

Anonymous poster hash: 92d6a...4d1

Skrevet

Fantastisk! Jeg oensker dere alt godt i fremtiden!

Anonymous poster hash: bf45f...fe4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...