Tyra79 Skrevet 12. juni 2014 #1 Skrevet 12. juni 2014 Skal i bryllup om ei uke, og har innsett at jeg ikke får sjans til å stramme meg selv opp naturlig innen den tid. Tre barn på under fem år har satt sitt preg;)! Jeg tenker at jeg bør kjøpe noe hold in, men hvor i alle dager skal jeg kjøpe? Har h&m, Lindex og den type butikker? Eller bør jeg gå dyrere butikker? Noe spesielt jeg må tenke på i forbindelse med kjøp?
HvittHus Skrevet 12. juni 2014 #2 Skrevet 12. juni 2014 Jeg kjøpte en truse med litt lange ben for en stund siden. Fikk en veldig flott silhuett, men den rullet i livet. Så jeg vil anbefale et plagg som går over brystene og ned til midt på låret.
PrinsesseHengepupp Skrevet 12. juni 2014 #3 Skrevet 12. juni 2014 Selv foretrekker jeg Lindex, men har rett nok ikke prøvd all verden. De har en underkjole/lang singlett som strammer opp og holder inne, men som har et annet stoff over puppene slik at de ikke skvises i alle himmelretninger. Stroppene kan også tas av om man har stroppeløs kjole. Og den er i 3 farger. http://www.lindex.com/no/6059173/?styleId=2090277
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2014 #4 Skrevet 12. juni 2014 Jeg har kjøpt på lindex og cubus. Bare ræl, funka ikke på meg ihvertfall. Enten rulla det opp, eller ned, jeg fikk vondt i magen, eller så tøyt det ut andre plasser. Prøvde mange forskjellige typer og det var bortkasta penger. Sånn med stropper funket til en viss grad, (bodylignende) men med bh på og en singlett/kjole med stropper så så det ut som jeg hadde på to bh-er. Dra til en forretning som KAN det og be de om tips. Jeg gikk lei av alt dette og slanket meg i stedet. Så jeg har ikke dette problemet mer. Lykke til!!! Anonymous poster hash: 61153...4d2
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2014 #5 Skrevet 12. juni 2014 Selv foretrekker jeg Lindex, men har rett nok ikke prøvd all verden. De har en underkjole/lang singlett som strammer opp og holder inne, men som har et annet stoff over puppene slik at de ikke skvises i alle himmelretninger. Stroppene kan også tas av om man har stroppeløs kjole. Og den er i 3 farger. http://www.lindex.com/no/6059173/?styleId=2090277 jeg har noe lignende, den funka helt til jeg satte meg ned og skulle reise meg opp. Da rullet den oppover. Måtte på do for å fikse på den heeele tiden :-( Anonymous poster hash: 61153...4d2
Hønemor30 Skrevet 12. juni 2014 #6 Skrevet 12. juni 2014 Jeg har fra lindex og en sånn greie fra thrinny og susannah (husker ikke åssen de skriver navnene) om du googler finner du norske sider som selger de. Tenk praktisk,i forhold til det å gå på do. Så du ikke må ha full avkledning hver gang. Rett str er også viktig. For trang hold in gir ekstra valker. Jeg syns det skal stramme inn og rette ut. Da faller klærne utenpå pent. Lykke til
PrinsesseHengepupp Skrevet 12. juni 2014 #7 Skrevet 12. juni 2014 Selv foretrekker jeg Lindex, men har rett nok ikke prøvd all verden. De har en underkjole/lang singlett som strammer opp og holder inne, men som har et annet stoff over puppene slik at de ikke skvises i alle himmelretninger. Stroppene kan også tas av om man har stroppeløs kjole. Og den er i 3 farger. http://www.lindex.com/no/6059173/?styleId=2090277 jeg har noe lignende, den funka helt til jeg satte meg ned og skulle reise meg opp. Da rullet den oppover. Måtte på do for å fikse på den heeele tiden :-( Anonymous poster hash: 61153...4d2 Min ruller ikke, men kan vel skli litt opp om jeg rocker for heftig Så ved utagerende festing må jeg av og til dra den litt ned Men viktig som det nevnes her, å kjøpe rett størrelse. For smått blir gjerne enda mer bulkete, mens for stort kanskje kan resultere i rulling og skliing og feil fasong.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2014 #8 Skrevet 12. juni 2014 Fatless by Flexees! Superdeilige å ha på, føles som en vanlig truse og singlet. De har det på Lindex Anonymous poster hash: be3e5...f59
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå