Anonym bruker Skrevet 12. juni 2014 #1 Skrevet 12. juni 2014 Hvilke metoder bruker dere til hårfjerning? Jeg har mye hår, og på leggene f.eks, som plager meg mest, vokser det ut svarte føle stubber en dag etter barbering, så jeg burde egentlig barbere meg hver dag, men det kan jeg jo ikke.. Jeg burde vel vokse, så jeg lurer på om noen er i samme situasjon og hvilke produkter dere bruker? Anonymous poster hash: 50c03...cf7
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2014 #2 Skrevet 12. juni 2014 Jeg har investert i en skikkelig god epilator, og kan anbefale det. Vondt først, men det blir en vane. Anonymous poster hash: 0f945...fec
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 12. juni 2014 #3 Skrevet 12. juni 2014 De fleste må barbere seg hver dag. Voksing er vel det som skal til for å holde det en stund. Har du mørke hår kan du prøve laser også. Dyrt, men varig. Epilator er nevnt oppi her.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2014 #4 Skrevet 12. juni 2014 Hvordan fungerer epilator? Anonymous poster hash: 50c03...cf7
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2014 #5 Skrevet 12. juni 2014 Jeg har også masse kroppshår, og sverger til epilator. Det er en maskin som napper hårene, så det tar lang tid til de kommer opp igjen. Det er vondt de første gangene, men det blir bedre etterhvert;-) Anonymous poster hash: e3917...5b3
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2014 #6 Skrevet 12. juni 2014 Jeg voksa leggene og bikinilinjen for første gang idag og så ble det ikke glatt!! Såå mye smerte for ingenting, skikkelig skuffa:( Anonymous poster hash: e59ca...98f
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2014 #7 Skrevet 12. juni 2014 Jeg voksa leggene og bikinilinjen for første gang idag og så ble det ikke glatt!! Såå mye smerte for ingenting, skikkelig skuffa:( Anonymous poster hash: e59ca...98f Fatt mot! Samme dag som voksingen er det ofte rødt og nuppete, i morgen blir det bedre! Men ift både voksing og epilering; det tar tid for meg å få det fint. Hår vokser forskjellig og dermed er det dønn umulig å få tak i alt på en gang. Man må nok være flink å opprettholde voksingen/epileringen. Anonymous poster hash: c277e...fe1
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #8 Skrevet 13. juni 2014 Jeg har også masse kroppshår, og sverger til epilator. Det er en maskin som napper hårene, så det tar lang tid til de kommer opp igjen. Det er vondt de første gangene, men det blir bedre etterhvert;-) Anonymous poster hash: e3917...5b3 Bruker du den på innsiden av lårene og? Jeg synes det er så ømfintelig der. Anonymous poster hash: ce546...536
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå