Gå til innhold

Kan man spy

Anbefalte innlegg

Skrevet

I do, eller må man gjøre det i en bøtte vann??

Anonymous poster hash: 07dc3...28c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan gjøre det på gulvet hvis du vil

Anonymous poster hash: 09b84...009
Skrevet

Haha.... Wtf??

Anonymous poster hash: de1d8...88e

Skrevet

Det er skikkelig ukult å spy i do eller bøtte. Om du først skal spy, gjør det med stil. Ut bilvinduet, verandaen...

Anonymous poster hash: 93f1a...bd6
Skrevet

Det tror jeg man kan velge selv. Vent litt, skal bare sjekke reglene...

Anonymous poster hash: fe8b2...3d3

Skrevet

Det er lurt å gjøre det i vasken eller dusjen. Spesielt hvis det er mye klumper.

Etter at du har spydd i bøtta, hvor gjør du av spyet da om jeg tørr spørre? Lurer på om det kanskje gir deg svar på spørsmålet ditt.

Anonymous poster hash: 77a89...b64
Skrevet

IKKE, jeg gjentar, IKKE spy i håndvesken din i alle fall.

Skrevet

Nøffemor???????

Anonymous poster hash: 62b52...b81

Skrevet

Helst i en gryte, gjenbruk er jo så populært!

Skrevet

Takk for sist. 

Gjest Antarctica
Skrevet

Bror min har rekord. Han spydde i lua si. En annen gang var han kjapp og bøyde seg ned i genseren da det kom. Men han angret etterpå - da genseren skulle av...

Skrevet

Jeg spyr i doen. Med mindre jeg sitter på den med diare, da spyr jeg i det som er innen rekkevidde. Vasken eller gulvet sannsynligvis, med mindre jeg har vært fremsynt nok til å ta med bøtte.

Skrevet

Det er lurt å gjøre det i vasken eller dusjen. Spesielt hvis det er mye klumper.Etter at du har spydd i bøtta, hvor gjør du av spyet da om jeg tørr spørre? Lurer på om det kanskje gir deg svar på spørsmålet ditt. Anonymous poster hash: 77a89...b64

Da pleier jeg å tømme det på naboens prydbusker. Vil ikke ha dritten i min egen hage ..

Anonymous poster hash: 07dc3...28c

Skrevet

I komposthaugen, selvsagt. Ser du meg likblek og vaklende nede i enden av tomta, så har jeg spysjuken... Tar med telt og sovepose for å kunne hvile litt mellom slagene.

Anonymous poster hash: 3e653...1da
Skrevet

Man skal ikke spy, det er forbudt! Men hvis man absolutt er nødt til å spy likevel, da må man kjøpe en flybillett, også må man dra til flyplassen, og mens man går gjennom sikkerhetskontrollen må man bare svelge unna, for man får ikke spyposene før man har gått ombord på flyet, funnet setet sitt og satt seg ned. Helst bør man vente med å spy helt til fest setebeltet skiltene er slått av, sånn at den som sitter i setet vedsidenav kan få lov å reise seg å gå vekk mens man holder på. Men helt alvorlig, det aller beste er å la vær å spy, det er så innmari dyrt med de der spybilettene.... 

Anonymous poster hash: b635b...0ed
Skrevet

Jeg så en gang på Jackass at de kastet opp i en stekepanne og stekte spyet. For å spise det. Kanskje du skal prøve? 

Skrevet

Man går såklart utenfor å spyr i postkassen til den vemmelige naboen som alltid klager på bråkete unger!

True story 🍺

Skrevet

Ånei, er den gale spydama tilbake?? 😳

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...