Gå til innhold

Var på babyshop i dag.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gikk sjokkert ut uten å kjøpe noe.

Faen så mye å velge i og for noe forferdelige priser. Jeg er hverken blakk eller gjerrig men hvordan er det mulig å være så dyrt, bare for en stellekommode?

Sjokkert. Måtte bare få det ut.

Anonymous poster hash: f7b0d...592

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg reagerte også på det når jeg så på nettsiden deres. Skjønner ikke poenget med å bruke 6000 kr på en sprinkelseng når du får en til under 500 på ikea. Sååå fine er de ikke syns jeg da. 

Anonymous poster hash: 4c8ec...191
Skrevet

Skjønner ikke jeg heller... Virker som folk flest kjøper på Ikea, men hva med de som bor i byer uten en Ikea butikk i nærheten, MÅ de kjøpe på rådyre butikker som babyshop?? Stakkars!

Anonymous poster hash: 98710...412
Skrevet

Jeg reagerte også på det når jeg så på nettsiden deres. Skjønner ikke poenget med å bruke 6000 kr på en sprinkelseng når du får en til under 500 på ikea. Sååå fine er de ikke syns jeg da.

Anonymous poster hash: 4c8ec...191

Nei samme tenkte jeg. Greit de er fine. Men det samme rommet jeg skal innrede blir ca 13 000,- billigere på IKEA. Ikke noe å tenke på en gang.

Skrevet

Boikotter butikken pga. overprising.

Anonymous poster hash: 5e123...f63

Skrevet

Helt enig. Jeg har brukt samme sprinkelsenga til tre barn nå, den kostet vel 400-500 kr på Ikea i sin tid. God som gull og fin er den også. Jeg hadde ikke brukt 6-7000 på en sprinkelseng om jeg så hadde ræva full av penger.

Anonymous poster hash: 4760d...905

Skrevet

Det er sinnsykt, handler ingenting der.

Anonymous poster hash: 0f5c3...eb7
Skrevet

Dere må jo passe på å handle der når det er tilbud! Selv er jeg håpløs når det gjelder babyutstyr, det har blitt min nye hobby! Jeg MÅTTE bare ha den søte stokke sleepi senga, uansett hvor billig senger er på ikea. Alternativt kan dere vel kjøpe på finn?

Anonymous poster hash: f7821...b05

Skrevet

Klærne har jeg aldri hatt råd til å titte på engang.

Kjøpte meg mye utstyr der til 3 mann, men kjøpte seng annet sted. Kjøpte vogn og bilsete på tilbud.

Lekene er også dyre, så tør sjeldent dra innom :P

Skrevet

Må medgi at det var er eldorado å titte rundt i butikken. Så mye fint.

Er ikke noe must å ha denne dyre senga de har. Vil helst ha ny ikke Stokke seng. Så det blir IKEA.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...