Anonym bruker Skrevet 12. juni 2014 #1 Skrevet 12. juni 2014 Jeg har vært syk lenge. Utmattelse og smerter er hovedsymptomene. Jeg prøver etter beste evne å leve med det så godt jeg kan. I dag har jeg mistet alt mot. Jeg orker ikke være syk mer. Orker ikke å ha smerter mer. Orker ikke å være på siden av livet lenger. Det finnes ingen vidunderkur og så er jeg frisk. Jeg gråter og gråter. Det stopper aldri. Jeg føler meg fanget. Jeg er så lei meg for livet jeg ikke får til å leve.. Dette ble dagens syteinnlegg.... Anonymous poster hash: 5bced...a41
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2014 #2 Skrevet 12. juni 2014 Jeg hadde det sånn i ti år. Jeg er fortsatt syk, men har slått meg på det alternative. Healing, akupunktur osv. Har du prøvd noe sånt? Anonymous poster hash: 18ee4...e2a
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2014 #3 Skrevet 12. juni 2014 Jeg har prøvd det meste innen skolemedisin og alternativ medisin. Det er mye som gjør ting bedre i perioder, men blir ikke særlg bedre på sikt. Har aldri følt meg så motløs som i dag. Anonymous poster hash: 5bced...a41
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2014 #4 Skrevet 12. juni 2014 Skjønner deg godt HI Har også kronisk sykdom, og har tatt behandlingssprøyter mot denne sykdommen, og bivirkningene er utallige. Har hele livet slitt med enorme smerter, og de siste 10 mnd. har de vært helt uutholdelige. Utmattelse på topp nivå. Kan ligge og sove hele dagen og når jeg er våken, vil jeg bare sove, og sover ingenting på natta. Hele kroppen verker og migrene hvert minutt. Hetetokter har jeg også, svetter som en gris, og ikke mye deilig å bli mega varm i denne heten. Motløs har jeg vært lenge, for det tar jo ALDRI slutt. Får jo ikke lovt å leve lengre, husker ikke hvordan det var å være "normal" før bivirkningene kom, har hatt bivi. i over 1 år.Du er ikke aleine, og det er lovt å klage og syte Anonymous poster hash: f8ba4...d62
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå